💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
24 січня 2024, 15:13
2024-01-24
Американська студія Obsidian Entertainment співпрацює з російськими аутсорсерами, які раніше допомагали створювати Atomic Heart
Obsidian Entertainment, відома за такими іграми, як Fallout: New Vegas, South Park: The Stick of Truth й The Outer Worlds, співпрацює з росіянами в розробці гри Awoved. Їхня компанія Blacksteinn маскується під казахську студію ігрового аутсорсу.
Як пише Gamedev DOU, за 2022 рік Blacksteinn сплатила в бюджет рф $40 000 податків.
На сайті Blacksteinn і в соцмережах вказано, що вона базується в Алмати, Казахстан. Однак її офіс у Санкт-Петербурзі також досі функціонує й відображається в Google Maps і російських сайтах із реєстрами.
Blacksteinn продовжує сплачувати податки в бюджет росії. У 2022 році вони сплатили $40 000 (3 555 244 рублів). Як підрахували українські користувачі X (Twitter) за цю суму можна придбати 100 FPV-дронів.
На акаунті Blacksteinn в X (Twitter), студія вихваляється своєю роботою над сумнозвісною російською грою Atomic Heart. «Ще більше нашого реквізиту для Mundfish/ Цього разу ми підготували для вас набір меблів, які можна побачити в медичних локаціях гри», — йдеться в одному з останніх їхніх дописів.
На офіційному сайті Blacksteinn зазначається, що вони також працювали над такими іграми, як Control, Cuberpunk 2077 та багатьма іншими помітними проєктами.
Про те, що Obsidian Entertainment найняла Blacksteinn для аутсорсу над Avowed у травні минулого року повідомив інсайдер Idle Sloth.
Avowed — це фентезі-рольова гра від першої особи, яка відбувається в тому ж всесвіті, що й дилогія Pillars of Eternity від Obsidian. Нещодавно гру детально показали на Xbox Developer Direct 2024.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.