💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Екскурс у тайм-менеджемент. ТОП-8 правил з власного досвіду від IT-рекрутерки про те, як все встигати

Head of IT Recruitment у ITExpert Анна Резнікова часто чує від колег питання, як вона все встигає. А дівчина щиро відповідає, що не розуміє, як можна все не встигати. Вона розповіла детальніше, як зазвичай планує та розподіляє завантаження, щоб встигати усе, що для неї важливо.

Оставить комментарий
Екскурс у тайм-менеджемент. ТОП-8 правил з власного досвіду від IT-рекрутерки про те, як все встигати

Head of IT Recruitment у ITExpert Анна Резнікова часто чує від колег питання, як вона все встигає. А дівчина щиро відповідає, що не розуміє, як можна все не встигати. Вона розповіла детальніше, як зазвичай планує та розподіляє завантаження, щоб встигати усе, що для неї важливо.

Топ правил Анни Резнікової щодо керування часом:

  1. Ранні підйоми продовжують день — це факт. Поки спить моя дитина, я спокійно можу потренуватись, сходити в душ, почитати книгу або подивитись урок (якщо на той момент маю навчання) та поснідати.
  2. Списки справ. Увечері я зазвичай складаю список усіх справ, які маю виконати на наступний день. Навіть найдрібніших, наприклад, написати нагадування клієнту. Це допомагає працювати без розфокусу на те, що ти щось забудеш чи не встигнеш. А ще візуалізація справ допомагає відстежувати, що вже зроблено, а що — ні.
  3. Скажіть «ні» піжамі. Дуже актуально для віддаленої роботи. Одяг впливає на продуктивність та налаштування на завдання — краще працювати не у халаті чи піжамі.
  4. Не бійтеся просити допомоги та делегувати. На робочі години ми з чоловіком наймаємо няню, тому спокійно можемо працювати. Аналогічно і в роботі: не бійтеся віддавати певні функції за браку часу.
  5. Робіть деяку роботу фоново. Під час зустрічей чи комунікації з клієнтами я можу підхоплювати деякі ідеї та пізніше оформлювати їх як дописи у LinkedIn. А ввечері у мене зазвичай сімейний час, в який періодично входить прання 😅
  6. Завжди беріть паузу між зустрічами. Вона потрібна, щоб переварити інформацію, переключитися та перевірити термінові питання. Саме під час перерви між зустрічами я виконую найбільш гарячі задачі: відповідаю на запитання, перевіряю чати, скриню рев’ю за кандидатами перед відправкою клієнтам. Інші рутинні задачі переношу на час після колів.
  7. Не відкладайте прості таски. Буває, люди відкладають невеличкі завдання — саме тому, що вони здаються простими, а отже й некритичними. Або якщо таски просто нудні, їм ставлять найнижчий пріоритет. Старайтеся ставитися до робочих завдань без особливого емоційного окрасу. Невеликі завдання робіть одразу, щоб не займати «оперативну пам’ять».
  8. Візьміть на себе відповідальність відмовлятися від додаткових завдань, коли ви маєте високе завантаження. Не потрібно погоджуватись на усе, лише тому, що це цікаво. Ваше здоровʼя та ментальний стан набагато важливіші.

«Бувають дні, коли я переношу непріоритетні задачі на інший день, якщо сьогодні не змогла їх виконати. Але на те вони і мають нижчий пріоритет. Що ж стосується робочих тасок, часу з сімʼєю, хобі та розвитку — розподіляю час так, щоб встигати усе, що мені важливо», — пише Анна.

За її словами, навичка тайм-менеджменту набувається індивідуально.

Важливо! «Прогрес там, де фокус», — акцентує рекрутерка. Як вона відмічає, якщо фокус розсіяний, то і результату не буде, а жодна книга з тайм-менеджменту не допоможе.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Ми цінуємо ваш і свій час і працюємо із тайм-трекером». Дизайнерка відгукнулась на вакансію в якій поєднали непоєднуване. Айтівці обговорюють
«Ми цінуємо ваш і свій час, і працюємо із тайм-трекером». Дизайнерка відгукнулась на вакансію, в якій поєднали непоєднуване. Айтівці обговорюють
По темi
«Ми цінуємо ваш і свій час, і працюємо із тайм-трекером». Дизайнерка відгукнулась на вакансію, в якій поєднали непоєднуване. Айтівці обговорюють
Занадто багато мітингів тайм-трекер і робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду
Занадто багато мітингів, тайм-трекер і робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду
По темi
Занадто багато мітингів, тайм-трекер і робота в офісі: які вимоги роботодавців змушують айтівців зупинити співбесіду
«Було б прикольно служити парт-тайм». Що говорять айтівці про свою готовність до мобілізації
«Було б прикольно служити парт-тайм». Що говорять айтівці про свою готовність до мобілізації
По темi
«Було б прикольно служити парт-тайм». Що говорять айтівці про свою готовність до мобілізації

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.