🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 апреля 2024, 12:17
2024-04-15
У Steam вийшла гра про Сізіфа, яка відтворює його міфологічні страждання
У Steam з’явилася нова мемна інді-гра, яка дасть змогу гравцям приміряти на себе роль напівміфічного царя Коринфа, який відбуває покарання в царстві Аїда і нескінченно штовхає велетенський камінь вгору. Відеоігрова версія Сізіфа має принаймні один приємний бонус — різні скіни для каменюки.
У Steam з’явилася нова мемна інді-гра, яка дасть змогу гравцям приміряти на себе роль напівміфічного царя Коринфа, який відбуває покарання в царстві Аїда і нескінченно штовхає велетенський камінь вгору. Відеоігрова версія Сізіфа має принаймні один приємний бонус — різні скіни для каменюки.
«Станьте Сізіфом і спробуйте викотити валун на гору. Численні перешкоди будуть заважати вашому просуванню», — йдеться в описі гри.
Крім перешкод, гравцям доведеться боротися навіть з керуванням — замість кнопок WASD, управління призначене на «стрілочки», а напрямок руху контролюється лівою та правою кнопками миші.
«Звісно, валун завжди буде котитися вниз. Різноманітні перешкоди, включаючи шипи, лід, опудала, бомби та стріли, будуть перешкоджати вашій подорожі з валуном», — попереджає розробник.
Крім того, гравцям потрібно враховувати інерцію каменя — різка зміна напрямку для ухилення від перешкод може дорого коштувати.
У якості винагороду за свої зусилля геймери відкриватимуть нові види каменів. Однак й тут не обійшлося без страждань — деякі з них також буде важче котити.
The Game of Sisyphus нагадує відомий проєкт Getting Over It with Bennett Foddy, чий геймплей також будується на фрустрації гравців. Однак ця фрустрація інколи може виливатися і на самих розробників — наприклад творець схожого проєкту Only Up!, популярної інді-гри про скелелазіння, яка «завірусилася» на Twitch, зняв свій проєкт із продажів у Steam.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.