💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Канадська студія Alientrap працює над ізометричною грою DuneCrawl, яка нагадує українську SAND

Студія Alientrap, найбільш відома за грою Apotheon, працює над новим проєктом — кооперативною пригодницькою грою, де гравці мандрують пустелею на велетенських крабоподібних машинах.

Оставить комментарий
Канадська студія Alientrap працює над ізометричною грою DuneCrawl, яка нагадує українську SAND

Студія Alientrap, найбільш відома за грою Apotheon, працює над новим проєктом — кооперативною пригодницькою грою, де гравці мандрують пустелею на велетенських крабоподібних машинах.

DuneCrawl — це кооперативна пригодницька онлайн-гра для 1-4 гравців, де гравці беруть на себе ролі приватних каперів. Разом гравці досліджують пилові моря у пошуках скарбів за допомогою Dune Crawler. Це великі крабоподібні машини з гарматами на борту, що крокують піщаними локаціями світу гри.

«Подорожуйте розлогими, пишними, намальованими від руки середовищами, щоб розкрити історію, пов’язану з таємницею Dune Crawler. Взаємодійте з NPC, які дають квести, захищайте місцеві міста від бандитів, знаходьте заховану здобич, катайтеся на броньованих скарабеях і відстоюйте свій титул найбільшого фрібутера по цей бік семи пісків», — описують проєкт в Alientrap.

Цей концепт нагадує гру SAND від львівської студії Hologryph, але з іншим жанром та стилістикою. Минулого місяця українські розробники показали новий запис геймплею, який сконцентрований на гігантських крокуючих машинах «трамплерах», а також можливостях їх налаштування під стиль гравця. 

DuneCrawl поки не має дати виходу, але її вже можна додати в список бажаного на сторінці в Steam.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
По темi
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
По темi
Ukrainian Games Festival 2024 отримав підтримку від Valve і місце на головній сторінці Steam
Розробники українського шутера SAND показали нове відео з будівництвом мобільної бази
Розробники українського шутера SAND показали нове відео з будівництвом мобільної бази
По темi
Розробники українського шутера SAND показали нове відео з будівництвом мобільної бази
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.