😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
21 травня 2024, 20:31
2024-05-21
«Тут вам не Карпати». Львівська студія Hologryph представила дебютний геймплей SAND — гри про «галичан у космосі»
Українські розробники з Hologryph опублікували новий трейлер свого багатокористувацького шутера SAND. У відео з українським озвученням вперше демонструється ігровий процес проєкту.
Українські розробники з Hologryph опублікували новий трейлер свого багатокористувацького шутера SAND. У відео з українським озвученням вперше демонструється ігровий процес проєкту.
SAND — це PVPVE-гра, у якій гравці керують механічними ходунами, що називаються Трамплерами, і досліджують залишки колись квітучої планети Софія, що тепер лежить у руїнах.
«Досліджуйте величезний процедурно згенерований світ, виживайте в сутичках із суперниками-контрабандистами, беріть участь у битвах із бродягами й вибирайтеся за межі планети з будь-якими цінностями, знайденими по всьому світу», — йдеться в описі гри.
Новий трейлер SAND демонструє ігровий процес, що нагадує суміш ігор Sea of Thieves і Hunt: Showdown і книги (й фільму) Mortal Engines, де цілі міста мандрують постапокаліптичним світом. У відео показано, як гравці беруть на абордаж Трамплери суперників і шукають цінні ресурси в пустелі.
Персонажі SAND походять із Галичини, регіону Австро-Угорської імперії, населеного переважно українцями та поляками, саме тому оповідач у відео говорить українською. За лором гри, на ранніх етапах колонізації кайзер пообіцяв галичанам значну частину планети Софі, заманюючи їх зголоситися в якості основної робочої сили для будівництва міст, які з часом належатимуть їм.
«Попри екологічну катастрофу, від спокуси володіти власними космічними територіями важко відмовитися. Найбільш стійкі та відчайдушні галичани, яким майже нічого втрачати, вдаються до напівлегальних способів дістатися до планети, керуючись рішучістю виправити історичну несправедливість і заявити про те, що, на їхню думку, належить їм по праву», — описують світ SAND розробники.
Гра вже має сторінку в Steam, де її можна додати в список бажаного. Також там можна записатися на бета-тест, який запланований на літо 2024 року.
Нагадаємо, що раніше dev.ua поговорив з розробниками з Hologryph про те, як працює true indie-студія, що робити з росіянами в геймдеві та як всьому світу розповісти про Україну за допомогою національної історії.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.