💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Вікторія ГорбікGameDev
4 ноября 2024, 08:15
2024-11-04
Ізраїльська ШІ-компанія Decart AI створили версію Minecraft зі штучним інтелектом. Ось що відомо про Oasis
Decart AI інноваційна ізраїльська компанія штучного інтелекту представила нову гру Oasis, яку розробники позиціюють як першу ігрову симуляцію штучного інтелекту у «відкритому світі». Це версія Minecraft зі штучним інтелектом, повністю створена за допомогою нової моделі відкритого світу. Ось що відомо про нову ШІ-гру.
Decart AI, інноваційна ізраїльська AI-компанія нещодавно закрила раунд фінансування в розмірі $21 млн. Серед інвесторів були американський венчурний фонд Sequoia Capital та ізраїльсько-американський бізнесмен, партнер-засновник Zeev Ventures, одноосібної компанії венчурного капіталу в Кремнієвій долині, яка здійснює початкові інвестиції в технології Орен Зеєв, пише AUTOGPT.
Після успішного залучення інвестицій, Decart AI представила Oasis, модель, яка генерує своє середовище в реальному часі.
Про Oasis
Oasis — це модель штучного інтелекту, розроблена Decart AI спільно з Etched, для створення досвіду, схожого на Minecraft, який генерує ігровий процес у реальному часі. Для навчання моделі використовувалась величезна кількість ігрових відео Minecraft, доступний у мережі.
Аналізуючи рухи клавіатури та миші, ШІ миттєво створює ігрові кадри, імітуючи фізику, правила та графіку під час гри.
Про те, як це працює
Модель працює на одному графічному процесорі NVIDIA H100, який генерує кадри на основі введення користувача, але не має сталості об’єкта, що призводить до дезорієнтаційних змін у середовищі, повідомляє Tweaktown. Для створення наступного кадру потрібні дані користувача, від руху до використання інструменту.
Ось що відомо про його функціональність:
Генерація в реальному часі: коли ви переміщуєте свого персонажа, середовище створюється миттєво, пропонуючи унікальний досвід щоразу.
Фізика та правила: штучний інтелект імітує правила гри та фізику, роблячи взаємодію більш реалістичною.
Керований введенням користувача: рухи клавіатури та миші безпосередньо впливають на розвиток гри, створюючи більш привабливий досвід.
Ваги з відкритим вихідним кодом і демоверсію гри можна переглянути на сайті.
Про авторське право
Decart не підтвердив, чи отримав дозвіл від Microsoft, власника Minecraft, на використання їхнього ігрового процесу для навчання.
Це викликає занепокоєння щодо того, чи може Oasis створити неавторизовану копію Minecraft. Розв’язання цього питання може зрештою потрапити в руки юридичної системи, що робить його ключовим аспектом для спостереження за прогресом Decart.
Майбутній потенціал Oasis
Попри деякі початкові недоліки, Decart оптимістично дивиться на майбутнє Oasis. У компанії є плани щодо оптимізації, зокрема щодо майбутніх чипів-прискорювачів ШІ від Etched.
Цей крок може значно підвищити продуктивність. Мета полягає в тому, щоб досягти 4K ігрового процесу в майбутніх версіях, що в буквальному сенсі змінить правила гри. Планується:
Покращена взаємодія з користувачем: Decart передбачає майбутнє, де ігровий досвід буде не просто реактивним, а адаптованим до вподобань користувача, потенційно включаючи текстові та звукові підказки для керування процесом гри.
Створення доповненого вмісту: ця технологія може революціонізувати процес створення контенту на сучасних розважальних платформах, створюючи світи, які розвиваються відповідно до вибору гравця.
Замість висновку
Oasis є частиною зростальної категорії генеративних моделей ШІ, відомих як «світові моделі». Хоча багато хто може симулювати ігри, мало хто відповідає високій частоті кадрів, яку досягає Oasis. Це відкриває двері для більш просунутих застосувань штучного інтелекту в різних формах розваг, прокладаючи шлях до багатшого та більш захопливого досвіду користувачів.
Крім того, ймовірно, Decart може підняти нову хвилю ігор, які адаптуються до гравців у режимі реального часу, стираючи межі між творцями та споживачами.
«Даже для производителей гробов и памятников я писал тексты». Как стать game-тестировщиком во время войны: история бывшего металлурга, страховщика, копирайтера
34-летний Андрей Зубков во время войны вошел в IT, коренным образом изменив свою карьеру и обыденную жизнь. Теперь он QA Engineer в компании Pingle Game Studio — тестирует игры. До этого работал на металлургическом комбинате, в страховании и даже копирайтером. Свою историю о входе в новую жизнь Андрей рассказал dev.ua.
Кто такой Unity Developer: основные задачи, обязанности и зона отвественности. Обзор профессии от Team Lead Unity в Pingle Game Studio
Продолжаем цикл материалов об IT-специальностях. Каждую описывает «типичный представитель» — опытный специалист и просто авторитетный коллега, тот же человек, который знает все тайные уголки своей профессии. Мы надеемся, эти материалы помогут школьникам, студентам, переквалификантам и всем, кто заинтересован в выборе IT-специальности. Цикл не только поможет оценить перспективы, но и позволит лучше понять индустрию и особенности профессии изнутри. Обсуждайте и дополняйте материал в комментариях, чтобы сделать его полезнее.
О профессии Unity Developer рассказывает Владимир Мельничук, Team Lead Unity в Pingle Game Studio.
Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот
Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале