💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Марія БровінськаGameDev
3 листопада 2024, 21:29
2024-11-03
«Багів вже настільки мало, що вже не соромно випускати і не страшно за наклад». Засновник GSC Game World підтвердив дату виходу S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl і привітав росіян з тим, що гра не вийде російською
Засновник компанії GSC Game World Сергій Григорович підтвердив, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl вийде 20 листопада. Тим часом компанія замовила додатковий наклад фізичного та колекційного видання гри.
«Я хочу привітати росіян, що S.T.A.L.K.E.R. dийде, але не російською мовою. І в них він не вийде, якщо вони його не вкрадуть. Але вони вкрадуть, але це буде хтотзна коли. Офіційна дата — 20 листопада», — повідомив Григорович в інтерв’ю Володимиру Золкіну.
Він пояснив, що вихід гри відкладався кілька разів через баги. «Будь-який продукт, що виходить, він виходить з багами. Просто є лінія, кількість багів вище якої змушує проєкт сипатися. Треба цю лінію перейти. Зазвичай тестують продукт людей 200. А потім підключається мільйонна аудиторія, яка тестує сатистично проєкт набагато якісніше. І тестовий відділ швидко виправляє ці помилки, шкидко робить патчі. І проєкт не втрачає в продажах. Тому відкладали ми до того моменту, коли, як зараз, вже не соромно. Баги все одно будуть, і вони будуть патчитися. Багів вже настільки мало, що вже не соромно випускати і не страшно за наклад», — повідомиві він.
Тим часом GSC Game World замовила додатковий наклад фізичного та колекційного видання S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.
«Фізичне видання S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl завжди було об'єктом зацікавленості сталкерів. Оскільки ваш похід в Зону все ближче і ближче, нам хотілось би пояснити статус доставки фізичних видань, або ж як ви все ще можете його замовити, якщо цього не зробили раніше. Якщо коротко, то початкова закладена кількість фізичних видань вже переважно розпродана, але нам би хотілось задовольнити існуючий попит. Тому ми зробимо ще один тираж». — йдеться на сторінці гри в Steam.
Розробник повідомляють, що тим, хто вже придбав будь-яке фізичне видання S.T.A.L.K.E.R. 2, воно буде доставлене у день релізу 20 листопада гри продавцем/магазином, через який ви оформили замовлення.
Усі інші можуть замовити фізичне видання в таких країнах, як. Німеччина, Польща, Чехія, Франція, Італія, Іспанія, Угорщина, Нідерланди, Швеція, Австрія, Словаччина, Румунія, Фінляндія, Данія, Туреччина, Литва, Бельгія, Португалія, Греція, Естонія, Болгарія.
Перелік сайтів, які дозволяють зробити замовлення:
GSC Game World попереджає, що передзамовленнями та їх доставкою займатимуться партнери студії з PLAION. Через особливості виробництва, є ймовірність того, що коробка з грою буде або ж пластиковою, або це буде стілбук від Ultimate Edition. Це стосуватиметься лише нових замовлень. Студія ніяк не може на це вплинути та перепрошує гравців за будь-які незручності.
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше.
Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.