💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 августа 2024, 13:17
2024-08-14
На росії образилися на чеську гру Last Train Home і хочуть її заборонити
Прокуратора російського міста санкт-петербург вимагає заборони продаж проєкту Last Train Home через «підбурення ненависті до влади рф» та «червоноармійців». Це стратегія про бронепоїзд, на якому солдати Чехословацького легіону прориваються з Сибіру після завершення Першої світової.
Про це повідомляють російські ЗМІ з посиланням на пресслужбу петербузьких судів. В ньому йдеться про те, що гра від чеської студії « Ashborne Games «здатна протистояти традиційним цінностям» російського суспільства і створює у дітей «відчуття неправдивості інформації, що подається з різних джерел», а також відчуття, що їм «наказують здійснювати жорстокі ігрові дії».
Також прокуратура заявляє, що гра підбурює «ненависть і ворожнечу до влади рф і військовослужбовців Червоної Армії часів Громадянської війни». У позові стверджується, що Last Train Home містить неправдиві відомості про діяльність держорганів і посадових осіб у період Громадянської війни в росії, і формує до них негативне ставлення, а також заперечує історичні факти й героїзує представників Чехословацького легіону.
Тому російська прокуратора вимагає заборонити доступ до гри за посиланням у сервісі Steam на території рф.
Last Train Home вийшла наприкінці листопада минулого року і має дуже схвальні (86%) відгуки в Steam на основі близько 3000 відгуків гравців. Наразі на гру діє знижка 50% з якою проєкт можна придбати за 370 грн.
Після релізу гри деякі гравці, які симпатизують росії та ідеології комунізму, скаржилися на Last Train Home на Reddit та форумах Steam.
«Я завжди хотів пограти в гру про червоних, білих і громадянську війну в росії. Я знаю, що ця гра з погляду чеських легіонерів, але я очікував, що вона матиме точну картину конфліктів легіону як з більшовиками, так і з Колчаком. На жаль, вона просто повністю демонізувала новонароджений Радянський Союз», — написав один з користувачів Reddit.
«Будь ласка, не зображуйте жодну сторону в цьому конфлікті як чисте зло чи добро, як червоних, так і білих, так і чехів. Ця громадянська війна була справді складною, і якщо ви будете робити так, то гра буде більше схожа на пропаганду, ніж на історію. А головне, ви можете відштовхнути значну кількість потенційних клієнтів, які симпатизують комуністам (повірте мені, дуже багато) або білим», — стверджував один з користувачів Steam.
«Це найкраща реклама, яку ви можете отримати. [Додано до] списку бажань», — зазначив один з користувачів Steam.
«Тому я її й купив) якщо росіяни хочуть заборонити гру, значить гра хороша», — додав інший гравець.
«Дивовижно, отак треба продавати ігри! Немає нічого кращого за плач росіян у коментарях, коли гра викрикує звірства їхньої червоної армії! росія ніколи не змінювалася, підтримайте Україну сьогодні», — написав ще один геймер.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.