😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
14 июня 2024, 19:33
2024-06-14
Виконавчий продюсер Assassin's Creed Shadows вважає, що Ілон Маск «підживлює ненависть» своїми заявами про гру
Анонс Assassin’s Creed Shadows викликав негативну реакцію в деяких гравців, коли виявилося, що одним з двох протагоністів гри в середньовічному японську сеттингу, є чорношкірий самурай. Таке рішення розробників не сподобалося й Ілону Маску.
Анонс Assassin’s Creed Shadows викликав негативну реакцію в деяких гравців, коли виявилося, що одним з двох протагоністів гри в середньовічному японську сеттингу, є чорношкірий самурай. Таке рішення розробників не сподобалося й Ілону Маску.
Мова йде про появу Ясуке — загадкової історичної постаті, яка жила в Японії в 16 столітті, пише PC Gamer. Він є першим африканцем, офіційно зафіксованим в країні, який прибув до Японії з християнськими місіонерами, після чого став слугою Оди Нобунаги.
Про нього відомо небагато, але історія про аутсайдера, який став служити одному з наймогутніших людей Японії, інтригує й непогано підходить для гри Assassin’s Creed, яка використовує історію як плацдарм для розповіді власних сюжетів.
Однак Ubisoft зіткнулася з певною критикою після показу Ясуке в Assassin’s Creed Shadows. Частина гравців сприйняла це як черговий прояв «лівої повістки», спрямованої на «знищення відеоігор». Дехто аргументував свою критику занепокоєнням щодо історичної правдивості, попри те, що Ясуке — реальна людина, а Assassin’s Creed — серія відеоігор, яка дуже довільно трактує історію.
Одним з тих, хто вирішив висловитися з приводу рішення розробників, став Ілон Маск, який написав в X (Twitter), що «DEI вбиває мистецтво». DEI розшифровується як «різноманітність, справедливість та інклюзія» і означає політику, яку організації можуть використовувати для сприяння рівноправності.
«Цей твіт викликав такі емоції, що… перше, що мені захотілося зробити, це повернутися до „Х“, який я видалив, і просто написати твіт у відповідь. Я вважаю, що Ілон, і це сумно, просто підживлює ненависть. У мене було багато відповідей з трьох слів, які спадали на думку», — сказав виконавчий продюсер гри Марк-Алексіс Коте.
Він так і не відповів Маску, бо вирішив, що не зможе донести до таких людей як Ілон погляд команди розробників Assassin’s Creed Shadows. «Те, що говорить Ілон, це не про гру, яку ми створюємо. Люди повинні будуть грати в гру для себе. І якщо протягом перших 11 хвилин і 47 секунд вони не будуть переконані в тому, що ми робимо, ми можемо поговорити», — додав Коте.
Чергова частина серії Assassin’s Creed вийде 12 листопада 2024 на PlayStation 5, Xbox Series, PC та Mac.
Нагадаємо, що нещодавно Ілон Маск втрапив у скандал, коли співробітниця SpaceX, яка покинула компанію у 2013 році, звинуватила мільярдера в тому, що він неодноразово просив її виносити йому дітей. Однак це не завадило Маску отримати рекордний зарплатний пакет на $56 млрд від Tesla.
«В США тестировщик может получать $100 000 и даже $500 000 в год». История релокейта днепровского IT-семейства, где муж работает в EPAM, а жена устроилась в Tesla
Марк и Виктория Терещенко — IT-супруги. Он работает на позиции Lead Test Automation Engineer в компании EPAM, она — Software QA Engineer в Tesla. В августе 2021 года пара вместе с 1-летним сыном совершила релокейт в США по L визе. Мы связались с украинской семьей и поговорили о сложностях переезда, зарплате в Америке и специфике работы в компании Илона Маска.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.