🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і випускати картку для розрахунків безкоштовно 👉
Олександр КузьменкоGameDev
12 ноября 2024, 13:29
2024-11-12
UPD. У Steam вийшла українська карткова гра Menace from the Deep, натхненна творами Лавкрафта. Розробник прокоментував невдоволення гравців, щодо доступності гри у рф
Український інді-розробник Артем «Flatcoon» Баздирєв випустив свою нову гру Menace from the Deep. Як і в попередньому проєкті, в ній є українське озвучення.
Menace from the Deep — це карткова гра в жанрі роуглайку зі складанням своєї колоди карт. Її події розгортаються в США в 1920-х роках навколо таємного окультного товариства. За словами розробника, це похмурий і таємничий світ, натхненний Говардом Лавкрафтом і його пантеоном Ктулху й інших Древніх богів.
У Menace from the Deep є три унікальні ігрові герої, кожен зі своєю колодою бойових карт і стилем бою. Гра також пропонує три типи предметів для інвентарю: релікти, екіпірування, розхідники. З більшості реліктів можна зібрати надпотужні колекції. Геймплей побудований навколо збору та покращення карт.
Реліз Menace from the Deep в Steam відбувся лише вчора, 11 листопада, але гра вже має 161 відгук (78% позитивних) і піковий онлайн у 850 гравців. Раніше Flatcoon працював над грою Sink Again та Timeloop: Sink Again Beach — нелінійним піратським екшн-квестом про подорожі в часі.
Деякі українські гравці звернули увагу, що Menace from the Deep доступна для придбання в російському регіоні Steam і входить до численних бандлів із китайськими іграми. Попри це, гра має повну українську локалізацію (включно з озвученням) та одну з найнижчих регіональних цін для України. У ній також немає російської локалізації.
UPD. Артем «Flatcoon» Баздирєв прокоментував невдоволення українських гравців і зазначив, що Menace from the Deep буде недоступна в росії.
«Гра була доступна для покупки на болотах, але я вже подав заявку в Steam для того, щоб гру прибрали з їхнього магазину. За замовченням гра продається в усіх країнах», — повідомив розробник.
Він також пояснив, що співпрацює з китайським компанією, яка займається локалізацією і поширенням гри як у Китаї, так і в Японії, Кореї й на Тайвані. Саме вона створила низку бандлів із китайськими іграми, та навіть з однією російською (цей бандл уже прибрали зі Steam).
«Я роблю експорт IT продукції, залучаю гроші в українську економіку. Не лише із заходу, але й зі сходу. Ні для кого не секрет, що китайський ринок відеоігор — велетенський. Ігноруючи його, моя гра пройшла б непоміченою», — зазначив Flatcoon.
Він визнав, що «недогледів» певні моменти, але вказав, що працює самотужки, без великої команди. «Я патріот України. Усі, хто так сильно шукає зраду просто в усьому й виливає помиї наліво та направо, ви просто добиваєте і так ледь живий інді-геймдев в Україні», — підкреслив Артем Баздирєв.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.