💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
25 вересня 2024, 16:49
2024-09-25
Австралійсько-українська інді-гра Copycat про кицьку з притулку здобула схвальні відгуки в Steam
В Steam вийшла гра Copycat від студії Spoonful of Wonder в Сіднеї (Австралія), яку заснували Саманта Кейбл та Костя Ляхов. Проєкт розповідає історію щойно усиновленої кішки з притулку, яка «стає жертвою ретельно продуманого плану, коли ревнивий бродячий наслідувач краде її місце в будинку».
Copycat є дебютною грою австралійсько-українського дуету розробників. На сторінці студії зазначається, що Саманта й Костя знайомі понад 10 років, за які"спродюсували шестихвилинну анімацію, що підіймає настрій», кілька короткометражних фільмів, а також дитячу книгу. Copycat — їхній найбільший спільний проєкт.
«Copycat — це інді-гра, заснована на оповіді, яка ідеально підходить для того, щоб затишно провести похмурий день. Це зворушлива, чуттєва і сповнена надій австралійська історія, що розповідає про зв’язок між людиною і домашньою твариною у всіх її проявах. Кольорові візуальні ефекти гри викликають захват у глядачів і водночас дають змогу зазирнути в темні глибини душі», — йдеться в описі гри в Steam.
Вона розповідає історії кішки Дон, яка вважає, що їй місце на вулиці, але натомість потрапляє з притулку до будинку самотньої австралійки Олівії. Між ними зав’язується дружба, але все змінюється, коли Олівія хворіє, а місце Дон в будинку захоплює нахабний вуличний кіт.
Copycat вийшла 19 вересня в Steam і вже зібрала понад 400 відгуків (80% позитивних). Багато оглядачів та гравців відзначають зворушливий та сумний сюжет гри. «Я не знав, що таке розбите серце, доки не зіграв у Copycat», — зізнався журналіст TechRadar.
Розробники говорять, що теми дому, приналежності та відторгнення, які підіймаються в грі, є для них дуже особистими.
За словами Саманти, розробка почалася під час пандемії COVID-19, коли автори гри були розлучені зі своїми сім’ями в різних країнах. Крім географічної, вони відчували й емоційну віддаленість й осмислювали своє уявлення про дім. Розробниця відзначила, що виросла, переїжджаючи між різними країнами, і її уявлення про дім значно відрізняється від Кості.
«Мій дім зараз, у певному сенсі, недоступний для мене, тому що він знаходиться посеред зони бойових дій в Україні. Тож ми обидва по-різному розуміємо, що таке дім, але ми обоє почали більше цінувати цю концепцію через нещодавні події», — розповідав Ляхов в інтерв’ю GamesHub.
За його словами, Copycat це зрештою людська історія, розказана з перспективи кицьки. «Деякі серця можуть бути розбиті. Зрештою, це гра про розбиті серця, і в ній є сумні моменти. Ми обіцяємо, що жоден кіт не постраждав, але, безумовно, є велика емоційна крива і подорож, яку проходять персонажі», — попередив розробник.
Copycat має українську локалізацію й доступна в Steam за ціною 292 грн (з 10% знижки).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.