🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Олександр КузьменкоGameDev
8 ноября 2024, 09:50
2024-11-08
Nvidia обмежить доступну кількість годин на місяць в ігровому сервісі GeForce NOW для всіх рівнів підписки
Компанія Nvidia повідомила, що з 2025 року в хмарному ігровому сервісі GeForce NOW з’явиться ліміт на кількість годин, які доступні підписникам щомісяця. Додаткові години можна буде отримати за окрему платню.
GeForce NOW — це потоковий сервіс, який дозволяє користувачам віддалено отримувати доступ до потужних ігрових комп’ютерів з різними ігровими лаунчерами, такими як Steam або Epic Games Store. Це дозволяє користувачам грати у свої ігри на високих налаштуваннях без доступу до дорогого обладнання.
Nvidia пропонує три рівні цього потокового сервісу:
безплатний сервіс, з перервами щогодини;
підписка Performance (перейменована з Priority) з потоковою до 1440p (нова функція) і шестигодинними сеансами;
підписка Ultimate, яка надає доступ до відеокарти рівня RTX 4080, і пропонує 4K при 120 FPS або 1080p при 240 FPS для восьмигодинних сеансів.
У нещодавньому повідомленні Nvidia оголосила, що підписники рівня Priority отримають можливість грати в роздільній здатності 1440p, але також ввела нове обмеження. Геймери отримають 100 годин ігрового процесу щомісяця (приблизно 3 години на день або 25 годин на тиждень). В компанії вважають, що цього часу вдосталь для 94% всіх гравців.
Ті, хто перевищить ліміт, зможуть придбати додатковий ігровий час за $2,99 за 15 годин на рівні Performance та за $5,99 за 15 годин на рівні Ultimate. В компанії уточнили, що невикористані 15 годин ігрового часу автоматично переносяться на наступний місяць.
«На початку наступного року GeForce NOW запровадить 100 годин щомісячного ігрового часу, щоб і надалі забезпечувати виняткову якість і швидкість, а також скоротити час очікування в черзі для учасників тарифних планів Performance і Ultimate. Цей достатній ліміт із комфортом вміщує 94% користувачів, які зазвичай користуються послугою в межах цього часу», — йдеться в анонсі Nvidia.
У Nvidia також повідомили, що дають гравцям можливість відтермінувати ліміт на щомісячні години ще на рік. Ця опція буде доступна новим та активним GeForce NOW до 31 грудня 2024 року і дасть змогу продовжити необмежений ігровий час до січня 2026 року.
«Нові учасники можуть заблокувати цю можливість, зареєструвавшись в GeForce NOW до 31 грудня 2024 року. Поки обліковий запис учасника залишається безперервним і має гарну репутацію, він продовжуватиме отримувати необмежений ігровий час протягом усього 2025 року», — зазначили в компанії.
Минулого місяця український сервіс стрімінгу відеоігор Boosteroid та національний провайдер інтернету «Укртелеком» уклали партнерство, щоб популяризувати хмарний геймінг серед українських користувачів.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.