🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉

Nvidia обмежить доступну кількість годин на місяць в ігровому сервісі GeForce NOW для всіх рівнів підписки

Компанія Nvidia повідомила, що з 2025 року в хмарному ігровому сервісі GeForce NOW з’явиться ліміт на кількість годин, які доступні підписникам щомісяця. Додаткові години можна буде отримати за окрему платню.

Оставить комментарий
Nvidia обмежить доступну кількість годин на місяць в ігровому сервісі GeForce NOW для всіх рівнів підписки

Компанія Nvidia повідомила, що з 2025 року в хмарному ігровому сервісі GeForce NOW з’явиться ліміт на кількість годин, які доступні підписникам щомісяця. Додаткові години можна буде отримати за окрему платню.

GeForce NOW — це потоковий сервіс, який дозволяє користувачам віддалено отримувати доступ до потужних ігрових комп’ютерів з різними ігровими лаунчерами, такими як Steam або Epic Games Store. Це дозволяє користувачам грати у свої ігри на високих налаштуваннях без доступу до дорогого обладнання.

Nvidia пропонує три рівні цього потокового сервісу:

  • безплатний сервіс, з перервами щогодини;
  • підписка Performance (перейменована з Priority) з потоковою до 1440p (нова функція) і шестигодинними сеансами;
  • підписка Ultimate, яка надає доступ до відеокарти рівня RTX 4080, і пропонує 4K при 120 FPS або 1080p при 240 FPS для восьмигодинних сеансів.

У нещодавньому повідомленні Nvidia оголосила, що підписники рівня Priority отримають можливість грати в роздільній здатності 1440p, але також ввела нове обмеження. Геймери отримають 100 годин ігрового процесу щомісяця (приблизно 3 години на день або 25 годин на тиждень). В компанії вважають, що цього часу вдосталь для 94% всіх гравців.

Ті, хто перевищить ліміт, зможуть придбати додатковий ігровий час за $2,99 за 15 годин на рівні Performance та за $5,99 за 15 годин на рівні Ultimate. В компанії уточнили, що невикористані 15 годин ігрового часу автоматично переносяться на наступний місяць.

«На початку наступного року GeForce NOW запровадить 100 годин щомісячного ігрового часу, щоб і надалі забезпечувати виняткову якість і швидкість, а також скоротити час очікування в черзі для учасників тарифних планів Performance і Ultimate. Цей достатній ліміт із комфортом вміщує 94% користувачів, які зазвичай користуються послугою в межах цього часу», — йдеться в анонсі Nvidia.

Користувачі можуть перевірити, скільки часу вони провели в хмарі, через портал свого облікового запису. Скриншот: Nvidia

У Nvidia також повідомили, що дають гравцям можливість відтермінувати ліміт на щомісячні години ще на рік.  Ця опція буде доступна новим та активним GeForce NOW до 31 грудня 2024 року і дасть змогу продовжити необмежений ігровий час до січня 2026 року.

«Нові учасники можуть заблокувати цю можливість, зареєструвавшись в GeForce NOW до 31 грудня 2024 року. Поки обліковий запис учасника залишається безперервним і має гарну репутацію, він продовжуватиме отримувати необмежений ігровий час протягом усього 2025 року», — зазначили в компанії.

Нагадаємо, що в серпні минулого року пресслужба російського філіалу GeForce NOW, який називається GFN.RU, оголосила про припинення роботи через «поточні обставини».

Минулого місяця український сервіс стрімінгу відеоігор Boosteroid та національний провайдер інтернету «Укртелеком» уклали партнерство, щоб популяризувати хмарний геймінг серед українських користувачів.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
NVIDIA представила відкриті інструменти ШІ та моделювання для навчання роботів і розробки гуманоїдів
NVIDIA представила відкриті інструменти ШІ та моделювання для навчання роботів і розробки гуманоїдів
По темi
NVIDIA представила відкриті інструменти ШІ та моделювання для навчання роботів і розробки гуманоїдів
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2 але лише для гравців з України
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2, але лише для гравців з України
По темi
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2, але лише для гравців з України
«За поточних обставин не можемо забезпечувати якість сервісу». На росії закривається філіал стрімінгового сервісу Nvidia Geforce Now
«За поточних обставин не можемо забезпечувати якість сервісу». На росії закривається філіал стрімінгового сервісу Nvidia Geforce Now
По темi
«За поточних обставин не можемо забезпечувати якість сервісу». На росії закривається філіал стрімінгового сервісу Nvidia Geforce Now
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.