💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2, але лише для гравців з України

Український сервіс стрімінгу відеоігор Boosteroid прокоментував появу гри Warhammer 40,000: Space Marine 2 у своєму каталозі. Проєкт створила Saber Interactive, яка має російське коріння, а в титрах можна помітити чимало розробників з офісу в санкт-петербурзі.

Залишити коментар
Український ігровий сервіс Boosteroid прибере з платформи російську Space Marine 2, але лише для гравців з України

Український сервіс стрімінгу відеоігор Boosteroid прокоментував появу гри Warhammer 40,000: Space Marine 2 у своєму каталозі. Проєкт створила Saber Interactive, яка має російське коріння, а в титрах можна помітити чимало розробників з офісу в санкт-петербурзі.

Що таке Boosteroid

Це ігрова платформа, заснована на технологіях стрімінгового відео, де стрими запускаються на віддалених серверах графічного процесора (GPU). Це дозволяє кінцевим користувачам отримувати інтерактивні відеопотоки у режимі реального часу.

Холдинг Boosteroid має філії у 7 країнах та головний офіс у Дубаї (ОАЕ), а розробка програмного забезпечення та інших технічних питань відбувається у Києві. У Boosteroid працює 85 людей.

Більшість українських гравців бойкотує Warhammer 40,000: Space Marine 2, як й інші ігри, створені в росії. Проте вони були здивовані, коли ця гра з’явилась в українському хмарному ігровому сервісі Boosteroid. На це звернув увагу автор акаунту Cloud Gaming Hub.

В коментарі виданню Root-Nation, Boosteroid заявили, що позиція компанії — не додавати російські ігри. Зокрема на платформі недоступні War Thunder та Atomic Heart.

«У випадку зі Space Marine 2 керівництво Boosteroid приймало рішення, яке включало запити та дискусії зі стратегічними партнерами. Ця гра належить до культової серії Warhammer 40000, і вже тому має велике значення для світової спільноти геймерів та важливих для нашої компанії стейкхолдерів. До розробки гри залучалися студії та команди з Великої Британії, Угорщини, Данії, Естонії, та інших країн. За нашими даними, паблішер не здійснює виплат юридичним чи фізичним особам у рф», — заявили в Boosteroid.

В компанії додали, що наразі «видаляють гру для українських користувачів, відповідаючи на численні запити від гравців з України».

Нагадаємо, що Saber Interactive була заснована у 2001 році Андрєєм Йонесом, Метью Карчом і Антоном Крупкіним. Разом вони створили ігровий 3D-рушій, зібрали команду художників із санкт-петербурга, і почали працювати над своєю першою грою, Will Rock.

У  лютому 2020 року шведська Embracer Group придбала Saber Interactive в рамках угоди вартістю $525 млн. Saber стала дочірньою компанією й зберегла певну автономність, і вже у серпні того ж року за $35 млн придбала українську 4A Games, відому за серією ігор Metro.

У січні 2023 року стало відомо, що Saber перевела своїх співробітників з Білорусі та росії в нову студію у Вірменії, щоб уникнути санкцій за співпрацю з російським ринком через російське повномасштабним вторгненням в Україну.

Весною 2024 року Embracer Group повідомила, що припиняє свою діяльність в росії та продає Saber Interactive.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
UPD. Embracer припиняє свою діяльність в росії й продає Saber за $247 млн. Українська 4A Games може перейти до компанії з російським корінням
UPD. Embracer припиняє свою діяльність в росії й продає Saber за $247 млн. Українська 4A Games може перейти до компанії з російським корінням
По темi
UPD. Embracer припиняє свою діяльність в росії й продає Saber за $247 млн. Українська 4A Games може перейти до компанії з російським корінням
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
По темi
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Американська студія Obsidian Entertainment співпрацює з російськими аутсорсерами які раніше допомагали створювати Atomic Heart
Американська студія Obsidian Entertainment співпрацює з російськими аутсорсерами, які раніше допомагали створювати Atomic Heart
По темi
Американська студія Obsidian Entertainment співпрацює з російськими аутсорсерами, які раніше допомагали створювати Atomic Heart
Читайте також
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
«Це стандартний театр»: що ексглава NASA думає про наміри росії полишити МКС
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує. Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей. Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.
1 коментар

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.