🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 ноября 2024, 17:05
2024-11-13
«Дарувати іграм вічне життя». Польський сервіс GOG анонсував програму для збереження старих ігор, яка опікуватиметься їхнім безпроблемним запуском на сучасних PC
Онлайн-магазин відеоігор GOG, який належить розробникам «Відьмака» та Cyberpunk 2077, компанії CD Projekt, анонсував GOG Preservation Program. Вона виділить додаткові ресурси на те, щоб переконатися, що добірка старих ігор, на кшталт оригінальної Diablo або перших Resident Evil, добре працювала на різноманітних сучасних і майбутніх пристроях.
До GOG Preservation Program вже були відібрані 100 ігор були, які отримають спеціальну нову позначку. До списку входять такі ігри, як Fallout: New Vegas, Diablo + Hellfire та Dragon Age Origins Ultimate Edition. В компанії повідомляють, що список буде зростати в майбутньому.
У сервісі пояснили, що ігри з програми будуть «завжди актуальними й готовими до запуску на поточних і майбутніх комп’ютерах» завдяки тестуванню та оновленням від команди GOG, а також матимуть «найповнішу версію» додаткових матеріалів, таких як гайди та DLC. Вони також отримуватимуть технічну підтримку від самого GOG та працюватимуть з офлайн-інсталяторами магазину.
«GOG, заснована 16 років тому для збереження ігор, зробила 2024 рік ключовим завдяки відновленню Alpha Protocol та класичних ігор Resident Evil. Ці релізи втілюють нашу роботу: відродження ігор, створених на застарілих, виготовлених на замовлення технологіях, які творці більше не можуть підтримувати. За допомогою програми GOG Preservation ми продовжуємо нашу місію — дарувати іграм вічне життя», — сказав Мацей Голенбєвський, виконавчий директор GOG.
В GOG уточнили, що класичні ігри без позначки Preservation Program, «не обов’язково» будуть у гіршому стані. Старший менеджер з розвитку бізнесу GOG Марчін Пачинський підтвердив VG247, що програма також«не принесе негайних змін у ціноутворенні на ігри, що входять до неї».
«Ми зосереджені на тому, щоб гравці отримували найкращі з можливих видань цих ігор, і ми хочемо зберегти цю якість доступною і справедливою ціною», — сказав він.
За його словами, до першої сотні ігор увійшли проєкти, які мали «глибокий вплив» на історію ігрової індустрії та є улюбленими для спільноти. В GOG також оцінили технічну можливість збереження кожної гри, зосередившись на тому, де зусилля розробників забезпечать «чітке, відчутне покращення».
В компанії говорять, що її поточна мета полягає в тому, щоб до кінця 2025 року «сотні ігор були проштамповані», а з часом «всі ігри, як сучасні, так і класичні», стали частиною програми
«Хоча ми усвідомлюємо величезну кількість ігор, випущених за ці роки, наш перевірений послужний список дає нам впевненість у тому, що ми зможемо розширити цю програму вдумливо та ефективно», — вважає Пачинський.
Наразі програма працює лише для Windows, хоча GOG не виключає можливості її розширення на інші операційні системи, такі як Linux, у майбутньому.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.