🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 липня 2024, 18:41
2024-07-17
Game Director в CD Projekt розповів, як студія взяла на роботу естонського фермера, який вирощував буряки в Австралії. Тепер він працює над новою частиною The Witcher
Павел Саско з польської студії CD Projekt, відомої за іграми Cyberpunk 2077 та The Witcher, розповів, що компанія активно залучає до роботи розробників модів.
Павел Саско з польської студії CD Projekt, відомої за іграми Cyberpunk 2077 та The Witcher, розповів, що компанія активно залучає до роботи розробників модів.
За його словами, половина команди з 24 людей, яка працює над створенням квестів для продовження Cyberpunk 2077, складається з колишніх моддерів. І не лише розробників модифікацій для The Witcher та Cyberpunk — провідний дизайнер квестів студії Блажей Августинек починав як моддер StarCraft. Нещодавно випущені інструменти для модифікації REDkit для The Witcher 3 також були розроблені командою колишніх моддерів.
«Я завжди раджу молодим людям, коли вони запитують, як потрапити в індустрію, я кажу: „Іди модити. Просто йдіть і навчіться модити“. Почніть з модифікації для чогось. Існує так багато інструментів, так багато способів зробити це, і насправді [деякі] з найкращих людей, які у нас є, — це колишні модери», — сказав Game Director в CD Projekt.
Саско також розповів історію естонського фермера, який вирощував буряки в Австралії, і який приєднався до CD Projekt кілька років тому після того, як в студії помітили його роботу.
«На YouTube з’явилося відео про хлопця, який, не маючи жодних інструментів для моддингу, почав переробляти пролог Witcher 1 у Witcher 3. Я побачив це відео і подумав: «Чорт забирай, це така якісна робота», — розповідає Саско. Він запитав іншого співробітника, який також був колишнім моддером, чи знає він цього хлопця, і виявилося, що знає, тож студія зв’язалася з ним і попросила надіслати своє резюме.
Хлопець це зробив, і чудово впорався з тестовим завданням, тож в CD Projekt вирішили зробити йому офер. «Йому було, здається, 20 або 21 рік, і він був у цей час в Австралії, він збирав буряк величезним комбайном. Це те, що він робив, а вечорами він займався моддингом. Тож я привіз його з Австралії до Польщі, він з Естонії, його звати Ееро Варенді (Eero Varendi). Дивовижний хлопець. Зараз він працює над Polaris, новою грою про Відьмака, він одержимий Відьмаком», — зазначив Павел Саско.
Нагадаємо, що CD Projekt працює над кількома проєктами, серед яких продовження Cyberpunk 2077, нова частина в серії The Witcher та рімейк першого «Відьмака» на Unreal Engine 5.
«Дуже багато гравців досі грають російською». Localization Project Manager у CD Projekt RED поділилася статистикою української локалізації Cyberpunk 2077
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.