Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Розробники українського онлайн-шутера Shatterline назвали вікно повноцінного релізу. Гра вийде ексклюзивно в EGS

Українська студія Frag Lab повідомила, коли очікувати повноцінний реліз гри її проєкту Shatterline. Раніше гра перебувала в ранньому доступі Steam, але розробники закрили сервери наприкінці літа, щоб підготуватися до повноцінного виходу вже в Epic Games Store.

Оставить комментарий
Розробники українського онлайн-шутера Shatterline назвали вікно повноцінного релізу. Гра вийде ексклюзивно в EGS

Українська студія Frag Lab повідомила, коли очікувати повноцінний реліз гри її проєкту Shatterline. Раніше гра перебувала в ранньому доступі Steam, але розробники закрили сервери наприкінці літа, щоб підготуватися до повноцінного виходу вже в Epic Games Store.

«Готуйтеся до повноцінного запуску Shatterline у грудні 2024 року… Слідкуйте за оновленнями та анонсами плей-тестів і турнірів, оскільки ми наближаємося до запуску», — повідомили Frag Lab в соцмережах.

Цього разу гра не буде доступна в Steam і стане ексклюзивом EGS. За словами розробників,  вони підготували «компенсаційний план» для кожного, хто приєднається до Shatterline у ​​рамках міграції гри на Epic Games Store.

Як повідомляє GamedevDOU, гравці, які  грали в Shatterline в Steam та під’єднали свої облікові записи цієї платформи до облікових записів Epic Games Store також отримають нагороди.

Shatterline — це безплатний багатокористувацький шутер від першої особи, який перебував в ранньому доступі Steam з 8 вересня 2022 року по 1 серпня 2024. 

Раніше стало відомо, що Frag Lab проводила скорочення штату розробників. За повідомленням джерел, тоді студія вдруге втратила фінансування і частина співробітників Frag Lab, кількість яких сягнула понад 200 осіб у 2022 р., шукала нову роботу. Студії довелося йти на звільнення частини розробників й відмову від великого офісу у центрі Києва.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
По темi
Wargaming вийшла з частки української геймдев-студії Frag Lab
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
По темi
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
Українська студія яка створила гру Shatterline ймовірно проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
По темi
Українська студія, яка створила гру Shatterline, ймовірно, проводить скорочення персоналу. Що буде з проєктом
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.