Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 октября 2024, 13:12
2024-10-11
Розробники українського онлайн-шутера Shatterline назвали вікно повноцінного релізу. Гра вийде ексклюзивно в EGS
Українська студія Frag Lab повідомила, коли очікувати повноцінний реліз гри її проєкту Shatterline. Раніше гра перебувала в ранньому доступі Steam, але розробники закрили сервери наприкінці літа, щоб підготуватися до повноцінного виходу вже в Epic Games Store.
Українська студія Frag Lab повідомила, коли очікувати повноцінний реліз гри її проєкту Shatterline. Раніше гра перебувала в ранньому доступі Steam, але розробники закрили сервери наприкінці літа, щоб підготуватися до повноцінного виходу вже в Epic Games Store.
«Готуйтеся до повноцінного запуску Shatterline у грудні 2024 року… Слідкуйте за оновленнями та анонсами плей-тестів і турнірів, оскільки ми наближаємося до запуску», — повідомили Frag Lab в соцмережах.
Цього разу гра не буде доступна в Steam і стане ексклюзивом EGS. За словами розробників, вони підготували «компенсаційний план» для кожного, хто приєднається до Shatterline у рамках міграції гри на Epic Games Store.
Як повідомляє GamedevDOU, гравці, які грали в Shatterline в Steam та під’єднали свої облікові записи цієї платформи до облікових записів Epic Games Store також отримають нагороди.
Shatterline — це безплатний багатокористувацький шутер від першої особи, який перебував в ранньому доступі Steam з 8 вересня 2022 року по 1 серпня 2024.
Раніше стало відомо, що Frag Lab проводила скорочення штату розробників. За повідомленням джерел, тоді студія вдруге втратила фінансування і частина співробітників Frag Lab, кількість яких сягнула понад 200 осіб у 2022 р., шукала нову роботу. Студії довелося йти на звільнення частини розробників й відмову від великого офісу у центрі Києва.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.