Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
17 червня 2024, 07:58
2024-06-17
Розробники української Shatterline закривають ранній доступ до гри перед повним релізом. Коли вимкнуться сервери
Українська студія Frag Lab оголосила, що завершує ранній доступ онлайн шутера Shatterline та готує його до повноцінного запуску. Сервери гри закриють, щоб розробники змогли зосередитися на підготовці.
Українська студія Frag Lab оголосила, що завершує ранній доступ онлайн шутера Shatterline та готує його до повноцінного запуску. Сервери гри закриють, щоб розробники змогли зосередитися на підготовці.
«За останні два роки ми отримали безліч безцінних відгуків та корисних даних від нашої відданої спільноти — ми робили все можливе, щоб йти в ногу з часом, і прагнемо робити це й надалі», — заявили Frag Lab в анонсі на Steam.
Shatterline — це безплатний багатокористувацький шутер від першої особи, який перебував в ранньому доступі Steam з 8 вересня 2022 року. Однак з 1 серпня 2024 року сервери гри припинять роботу. Як обіцяють розробники — тимчасово, поки не вийде фінальна версія Shatterline.
У Frag Lab говорять, що прагнуть запровадити нові механіки, однак, «підтримувати роботу в реальному часі», одночасно створюючи ці нові функції, «є складним завданням». Щоб повністю зосередитися на цій розробці, вони зупиняють підтримку Shatterline на «найближчий час».
«Ми не можемо дочекатися, щоб розкрити весь потенціал Shatterline, і навіть війна, що триває, не зможе нас зупинити!», — заявили розробники.
З 15 червня в грі були вимкнені внутрішньоігрові покупки. Крім того, всім гравцям, які здійснювали, які здійснювали покупку в Shatterline з 1 червня 2024, будуть автоматично повернені кошти.
Проте гравці все ще можуть встановлювати та грати в Shatterline аж до закриття серверів 1 серпня 2024 року. Після завершення поточного сезону розробники хочуть випустимо новий безплатний Battle Pass з контентом попередніх сезонів.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.