Про це розповів Антон Ломанов, власник студії Games4Wonders.
«Rapid Fury — це хвильовий арена-шутер від першої особи. Основний акцент цієї гри полягає у фановому знищенні кумедних монстрів під ритмічну музику. Стилізоване оточення, монстри та ефекти допомагають отриманню позитивних емоцій від подолання кожної нової хвилі ворогів», — описав гру розробник.
За його словами, в Rapid Fury є кілька режимів та арен, які відкриваються гравцям поступово. Прокачування персонажа здійснюється безпосередньо під час ігрової сесії. Вбиваючи ворогів, гравець може зібрати «сфери сутностей» від ворогів. Набравши достатню кількість сфер, гравець отримує очки досвіду для прокачування своїх навичок або відновлення шкали здоров’я.
Гра вже має сторінку в Steam, де її можна додати в список бажаного. «Ідейно ми надихалися прикладами з Doom: Eternal, тому що дуже любимо цю гру. Ми намагатимемося передати гравцям емоції від знищення монстрів під ритмічну музику», — говорить Антон Ломанов.
В листопаді Games4Wonders випустила атмосферну пригодницьку гру Strange House про молодого хлопця, який шукає свою дівчину в похмурому промисловому містечку. Вона все ще перебуває в ранньому доступі Steam, повну версію розробники планують завершити до кінця 2026 року.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.