💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
13 августа 2024, 18:01
2024-08-13
Український тактичний шутер Level Zero: Extraction вийшов у ранньому доступі Steam
Українська команда розробників DogHowl Games випустили в дочасному доступі Steam Level Zero: Extraction — новий мультиплеєрний PvPvE extraction-шутер, який поєднує геймплей тактичних FPS і похмуру атмосферу горору. Гра має повну українську локалізацію, як озвучення, так і текст.
Саундтрек до гри створив український саунд-продюсер Alex Yarmak, а трейлер до випуску гри в дочасному доступі озвучив OTOY, відзначається в пресрелізі. Видавцем виступає tinyBuild.
Базове видання Level Zero: Extraction доступне за 415 грн. У делюкс-виданні розробники пропонують додаткові предмети на початку гри, ексклюзивний одяг для персонажів, цифровий артбук і офіційний саундтрек. Усі видання гри матимуть знижку на честь запуску протягом перших двох тижнів.
«Це дуже важливий день для нашої маленької, але відданої своїй справі команди. Ми раді та схвильовані — нарешті, після років важкої праці, у яку ми вклали часточку себе, гравці зможуть оцінити Level Zero: Extraction», — сказав Олексій Піменов, Game Director DogHowl Games.
Level Zero: Extraction, розроблена на Unreal Engine 5 українською студією DogHowl Games, поєднує в собі напругу асиметричних survival-горорів та інтенсивні перестрілки extraction-шутерів. Геймплей зосереджений навколо небезпечних рейдів, у які можна ходити наодинці або разом із друзями. У них кілька команд найманців змагатимуться за цінну здобич, а двоє інших гравців полюватимуть на них із тіней у ролі смертоносних іншопланетних почвар, яких можна вбити лише світлом.
За словами розробників, у попередньому тестуванні гри взяли участь понад 300 000 гравців, а Level Zero: Extraction стала другою найпопулярнішою грою Steam Next Fest, що пройшов цього червня. Наразі гру додали до списку бажаного понад 400 000 користувачів Steam.
Ключові риси поточної версії гри:
Гравці можуть обрати один з двох унікальних ігрових стилів для командної гри. Можна грати за найманця, що бореться за цінну здобич, або за прибульця з нелюдськими здібностями, якого можна вбити лише світлом.
Дві мапи, натхненні науково-фантастичними фільмами жахів — «Дослідницький центр» і «Печери Тюріона».
Інтенсивні перестрілки від першої особи з імерсивними механіками стрільби та рукопашного бою.
Широкий вибір зброї, високотехнологічних пристроїв і смертоносних навичок чужинців.
Торговельна система: гравці можуть виконувати контракти, щоб підвищити свою репутацію та розблокувати нові предмети.
«Незабаром ми анонсуємо перше велике оновлення та скоригований план розробки Level Zero: Extraction», — обіцяють розробники.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.