💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоGameDev
1 мая 2024, 12:13
2024-05-01
Розробник хітової гри Balatro думав, що продасть максимум 10 копій, і йому доведеться повернутися в IT
Соло-розробник з ніком localthunk, який створив картковий роуглайк Balatro, розповів, що мав дуже низькі очікування, щодо успіху свого проєкту. Гра принесла йому $1 млн вже за 8 годин після виходу.
Соло-розробник з ніком localthunk, який створив картковий роуглайк Balatro, розповів, що мав дуже низькі очікування, щодо успіху свого проєкту. Гра принесла йому $1 млн вже за 8 годин після виходу.
Про це розробник написав у своєму X (Twitter). «Рік тому я готувався опублікувати свою дивну маленьку гру в Steam і знову шукати роботу в ІТ. У травні я запустив сторінку магазину і розраховував продати близько 10 копій», — зізнався localthunk.
Він додав, що це «був божевільний рік», і він вдячний, що тепер може займатися улюбленою справою у якості кар'єри.
Balatro — натхненна покером гра в жанрі роуглайк про будування колоди, створення потужних синергій і великі куші, зазначається в описі проєкту.
«Я знав, що гра буде цікавою для мене самого, приблизно за тиждень до дня запуску, і був дуже задоволений тим, наскільки добре вона вийшла для мене», — розповів творець Balatro на Reddit.
За його словами, він по-справжньому зрозумів, що гра може стати успішною, за день до релізу, коли всі провідні ігрові ЗМІ почали публікувати свої огляди.
«Я не очікував такого сприйняття від критиків, яке вона отримала, тому що я знаю, наскільки дивно ця гра виглядає і відчувається у багатьох аспектах», — сказав розробник.
Наразі Balatro має оцінку 90, яка базується на 33 рецензіях, зібраних на агрегаторі відгуків metacritic. У Steam гра має «дуже схвальні» відгуки гравців — 97% з майже 30 000 рецензій є позитивними.
За три дні після релізу компанія-видавець PlayStack повідомила, що гра розійшлася тиражем у 250 000 копій. В коментарі GamesIndustry.biz, видавець зазначив, що продажі Balatro перевищили позначку в $1 вже через вісім годин після релізу.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.