👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

Розробник хітової гри Balatro думав, що продасть максимум 10 копій, і йому доведеться повернутися в IT

Соло-розробник з ніком localthunk, який створив картковий роуглайк Balatro, розповів, що мав дуже низькі очікування, щодо успіху свого проєкту. Гра принесла йому $1 млн вже за 8 годин після виходу.

Оставить комментарий
Розробник хітової гри Balatro думав, що продасть максимум 10 копій, і йому доведеться повернутися в IT

Соло-розробник з ніком localthunk, який створив картковий роуглайк Balatro, розповів, що мав дуже низькі очікування, щодо успіху свого проєкту. Гра принесла йому $1 млн вже за 8 годин після виходу.

Про це розробник написав у своєму X (Twitter). «Рік тому я готувався опублікувати свою дивну маленьку гру в Steam і знову шукати роботу в ІТ. У травні я запустив сторінку магазину і розраховував продати близько 10 копій», — зізнався localthunk.

Він додав, що це «був божевільний рік», і він вдячний, що тепер може займатися улюбленою справою у якості кар'єри.

Balatro — натхненна покером гра в жанрі роуглайк про будування колоди, створення потужних синергій і великі куші, зазначається в описі проєкту.

«Я знав, що гра буде цікавою для мене самого, приблизно за тиждень до дня запуску, і був дуже задоволений тим, наскільки добре вона вийшла для мене», — розповів творець Balatro на Reddit.

За його словами, він по-справжньому зрозумів, що гра може стати успішною, за день до релізу, коли всі провідні ігрові ЗМІ почали публікувати свої огляди.

«Я не очікував такого сприйняття від критиків, яке вона отримала, тому що я знаю, наскільки дивно ця гра виглядає і відчувається у багатьох аспектах», — сказав розробник.

Наразі Balatro має оцінку 90, яка базується на 33 рецензіях, зібраних на агрегаторі відгуків metacritic. У Steam гра має «дуже схвальні» відгуки гравців — 97% з майже 30 000 рецензій є позитивними.

За три дні після релізу компанія-видавець PlayStack повідомила, що гра розійшлася тиражем у 250 000 копій. В коментарі GamesIndustry.biz, видавець зазначив, що продажі Balatro перевищили позначку в $1 вже через вісім годин після релізу.

Раніше автор Balatro зізнався, що не вміє грати в покер, і насправді його проєкт базується на іншій картковій грі.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Розробник схожої на покер гри Balatro заробив $1 млн за перші 8 годин від релізу. Він зізнається що взагалі не грає в покер
Розробник схожої на покер гри Balatro заробив $1 млн за перші 8 годин від релізу. Він зізнається, що взагалі не грає в покер
По темi
Розробник схожої на покер гри Balatro заробив $1 млн за перші 8 годин від релізу. Він зізнається, що взагалі не грає в покер
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
По темi
Геймдизайнер зі студії Creoteam анонсував гру Threads of War — роуглайт «танчики» в стилістиці українських вишиванок
Довгоочікувана середньовічна стратегія Manor Lords вийшла в ранньому доступі Steam з українською локалізацією
Довгоочікувана середньовічна стратегія Manor Lords вийшла в ранньому доступі Steam з українською локалізацією
По темi
Довгоочікувана середньовічна стратегія Manor Lords вийшла в ранньому доступі Steam з українською локалізацією
Читайте также
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve
Продюсер 2К поделился ранее невиданными артами Half-Life 3 и других отмененных игр Valve

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.