😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Олександр КузьменкоGameDev
29 лютого 2024, 16:29
2024-02-29
Розробник схожої на покер гри Balatro заробив $1 млн за перші 8 годин від релізу. Він зізнається, що взагалі не грає в покер
Розробник із ніком LocalThunk, який самотужки створив популярну карткову гру Balatro, розповів, що проєкт окупився всього за годину після виходу, а ще через сім — приніс перший мільйон доларів. За його словами, Balatro насправді базується не на покері.
Розробник із ніком LocalThunk, який самотужки створив популярну карткову гру Balatro, розповів, що проєкт окупився всього за годину після виходу, а ще через сім — приніс перший мільйон доларів. За його словами, Balatro насправді базується не на покері.
Утім, слово «покер» часто використовується в описі проєкту. «Balatro — натхненна покером гра в жанрі роуґ-лайк про будування колоди, створення потужних синергій і великі куші», — вказано на сторінці гри в Steam.
На додачу до звичайної колоди карт для покеру, в Balatro є:
150 джокерів — кожен із власними унікальними вміннями.
15 колод із різними модифікаторами на вибір.
5 потенційних варіантів кожного джокера з додатковими. здібностями.
22 варіанти карт Таро, що можуть підсилити звичайні карти.
11 карт планет, які допоможуть підвищити рівень покерних комбінацій.
32 карти ваучерів, що дадуть постійні підсилення для поточної гри.
Ігрова петля фокусується довкола знаходженні нових карт і поліпшенні своєї колекції.
«Поєднуйте покерні комбінації з унікальними джокерами й створюйте різноманітні синергії та колоди. Заробіть достатньо фішок, щоб побити хитрі блайнди, відкрити приховані бонусні руки й колоди. Кожна перевага стане в пригоді, щоб дістатися бос-блайнду, побити фінальну ставку й здобути перемогу», — описує геймплей розробник.
Після релізу Balatro 20 лютого 2024 року, гра швидко стала хітом. Наразі вона має 89 балів на агрегаторі відгуків metactitic і 91 на OpenCritic. У Steam Balatro отримала вже понад 10 000 відгуків гравців, з яких 97% позитивних. Багато гравців і журналістів відзначають, що від гри дуже складно відірватися.
За три дні після релізу компанія-видавець PlayStack повідомила, що гра розійшлася тиражем у 250 000 копій. В коментарі GamesIndustry.biz, видавець зазначив, що продажі Balatro перевищили позначку в $1 вже через вісім годин після релізу.
«Я вклав своє серце і душу в цю гру з надією поділитися нею з кількома друзями та коханими, але бачити, що так багато людей ділиться і насолоджується цим дивним творінням, було неймовірно приголомшливо. Я не можу висловити свою подяку фанатам Balatro та Playstack за те, що вони зробили це можливим», — сказав творець гри LocalThunk.
Він також розповів, що проєкт насправді заснований на грі під назвою Big Two, а не на покері.
«Смішно, але я взагалі не граю в покер. Сама гра більше схожа на Big Two, в якій використовуються покерні комбінації, але ви граєте їх зі своєї комбінації з восьми або 13 карт абощо», — сказав LocalThunk журналісту PC Gamer.
Він вирішив, що покер буде дуже гарною тематичною прив’язкою, яку багато людей зможуть використати як відправну точку для розуміння деяких механізмів цієї гри.
«Я міг би використовувати покерну термінологію, деякі візуальні ефекти, такі як блайнди, анте, фішки й тому подібне, щоб зробити все це більш цілісним. Але я не граю в покер. Я не дуже цікавлюся покером», — пояснив LocalThunk.
За його словами, він зробив прив’язку до покеру, щоб уникнути купи ігрових термінів, і зізнався, що не часто грає в ігри.
«Коли я створював свою гру, я хотів зробити її такою, щоб не було ніяких хіт-пойнтів, ніякого демеджу, ви не атакуєте щось. Це майже як пасьянс», — каже розробник.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.