💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 сентября 2024, 16:11
2024-09-16
«Ми повністю націлені на нових гравців». Творці S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли, що адаптували проєкт для геймерів, незнайомих з оригінальною трилогією
Гейм-директор S.T.A.L.K.E.R. 2 Євген Григорович і PR-менеджер GSC Game World Захар Бочаров розповіли про те, що студія врахувала вихід гри на нову консольну аудиторію. Вони також прокоментували те, як повномасштабне вторгнення росії в Україну вплинуло на розробку.
Про це йдеться у великому матеріалі видання Rock Paper Shotgun, яке поспілкувалося з розробниками. У ньому відзначається, що S.T.A.L.K.E.R. 2, попри те, що остання гра в серії вийшла близько 15 років тому, відчувається як «сучасний шутер від першої особи».
«Нашою першою метою було зробити гру для гравців, які нічого не знають про перші ігри. Ми розуміли, що в нас буде величезна кількість нових гравців, і ми хочемо зробити гру цікавою для них», — сказав Євген Григорович.
За його словами, гравці, які знайомі з попередніми іграми, побачать певний зв’язок, наприклад зі старими персонажами. Вони отримають глибший і цікавіший досвід.
«Крім того, ми розраховуємо на консольну аудиторію та аудиторію Game Pass, яка буде величезною. Ми повністю націлені на нових гравців. І ми від самого початку знали, що це наша мета», — відзначив гейм-директор проєкту.
Він додав, що розробники «будують нову гру на тому, що вже мають», і відзначив, що S.T.A.L.K.E.R — унікальна, бо її ніхто «не копіював за дизайном та масштабом».
У Rock Paper Shotgun відзначають, що гра є дійсно унікальною хоча б тим, у яких обставинах вона створювалася. Через повномасштабне вторгнення росії в Україну, частина студії переїхала в офіс в Прагу, студію атакували російські хакери, а гейм-дизайнер і доброволець Збройних сил України Володимир Єжов віддав життя, захищаючи Бахмут від окупантів.
Це вплинуло на проєкт — GSC відмовилися від російського озвучення в S.T.A.L.K.E.R. 2, в ній також зникли практично всі внутрішньоігрові написи російською. Натомість з’явилося більше предметів та відсилань до української культури, наприклад, мозаїки.
«Ми, як українці, маємо власну ідентичність. Ми ідентифікуємо себе як українці. Ми маємо зовсім іншу історію та ідентичність, ніж інші країни навколо нас і для нас. Історично ми були дуже бунтівною нацією, з великою кількістю революцій, і ці революції в основному були викликані бажанням бути вільними й отримати більше свободи», — заявив Євген Григорович.
Нагадаємо, що після серії відкладень релізу, «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» має вийти 20 листопада для Xbox Series X/S та PC.
Раніше стало відомо, що актор театру та кіно, а нині військовослужбовець 12 бригади «Азов» Олександр Лаптій із позивним «Сей», зіграв одну з головних ролей у довгоочікуваному продовженні культової української відеоігри. Ось що він говорить про досвід роботи над S.T.A.L.K.E.R. 2.
Атлас оружия: Германия передает защитникам очередные MARS II. Какие еще РСЗО получила Украина от западных партнеров и как они работают
Федеральное министерство обороны Германии сообщило в Twitter, что в ближайшие несколько недель Украине будут переданы очередные системы залпового огня MARS II.
Ранее мы рассказывали о том, какие РСЗО партнеры прислали на помощь украинским воинам. Напоминаем об этом снова.
(Текст от 26 июля 2022)
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.