💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
22 августа 2024, 10:54
2024-08-22
S.T.A.L.K.E.R. 2 працюватиме в 60 FPS на Xbox Series X. Розробники показали ще один геймплейний трейлер
GSC Gamer World привезла на найбільшу ігрову виставку Gamescom нове демо своєї гри «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля». Його вже протестував один зі спеціалістів Digital Foundry Джон Ліннеман, який був приємно вражений технічним виконанням.
Digital Foundry спеціалізується на технічному аналізі ігрової графіки та програмного забезпечення.
«З технічного погляду все складається дуже добре! Я вражений. Напрочуд чудова якість зображення», — написав Джон Ліннеман після того, як зіграв в S.T.A.L.K.E.R. 2. Він також підтвердив, що гра працюватиме на Xbox Series X в 60 кадрів в секунду.
Крім того, українські розробники показали новий геймплей S.T.A.L.K.E.R. 2, який містить нічні бої з бандитами та мутантами. Сутички вимагатимуть від гравців ховатися за укриттям, визирати, щоб зробити постріл, і використовувати аптечки за необхідності.
«S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля» мала вийти 5 вересня, але розробники перенесли реліз на 20 листопада. Гра з’явиться на PC та Xbox Series X/S, і буде доступна в Game Pass в день релізу.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.