🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Олександр КузьменкоCтартап
2 августа 2024, 08:45
2024-08-02
Використання термінів «ШІ» або «штучний інтелект» в маркетингу починає негативно впливати на продажі
Нове дослідження, вказує на те, що використання таких термінів, як «ШІ» (AI) або «штучний інтелект», в описах продуктів може негативно вплинути на продажі. Компаніям, які роблять ставку на цю технологію, можливо скоро доведеться переглянути свої маркетингові стратегії.
Нове дослідження, вказує на те, що використання таких термінів, як «ШІ» (AI) або «штучний інтелект», в описах продуктів може негативно вплинути на продажі. Компаніям, які роблять ставку на цю технологію, можливо скоро доведеться переглянути свої маркетингові стратегії.
Це випливає з дослідження, проведеного вченими з Університету штату Вашингтон, пише 80 Level. Щоб дослідити вплив включення «ШІ» в описи товарів і послуг на наміри споживачів щодо купівлі, команда провела шість експериментів і опитала понад тисячу людей. Вона з’ясувала, що використання цих термінів зменшує наміри щодо купівлі та знижує емоційну довіру, що призводить до того, чого найбільше боїться будь-яка компанія, — до зменшення обсягів продажів.
Крім того, дослідники виявили, що винесення штучного інтелекту в центр уваги може бути ще більш згубним, коли мова йде про товари з високим ступенем ризику — ті, які споживачі зазвичай двічі думають, перш ніж купувати, наприклад, дорогі гаджети та медичні послуги, насамперед через більшу ймовірність зазнати збитків або зіткнутися з ризиками для здоров’я.
«Маркетологи повинні ретельно продумати, як вони представляють ШІ в описах своїх продуктів або розробляти стратегії для підвищення емоційної довіри. Акцентування уваги на ШІ не завжди може бути корисним, особливо для продуктів з високим рівнем ризику. Зосередьтеся на описі функцій або переваг і уникайте модних слів про штучний інтелект», — підсумував Месут Чічек, співавтор дослідження.
Дослідження повністю збігається з попереднім звітом Ad Age, в якому зазначалося, що все більше компаній висловлюють занепокоєння з приводу того, що рекламодавці інтегрують генеративний штучний інтелект у свої робочі процеси. Компанії побоюються, що технологія може зіпсувати кінцевий продукт творчим відбитком іншого бренду, що змушує їх включати в контракти, підписані з рекламними агентствами, пункт «ніякого ШІ, ніяким чином».
Експерти не вперше попереджають про потенційну небезпеку штучного інтелекту. Нещодавно дослідницька група Google підкреслила, що ця технологія вже має негативні наслідки в інтернеті. Згідно зі звітом, найпоширеніші зловживання ШІ в реальному світі пов’язані з маніпулюванням людською схожістю (наприклад, діпфейки) і фальсифікацією доказів, спробами впливати на громадську думку та шахрайством.
ІТ-фахівці стали отримувати на $100-$300 більше у багатьох технічних і нетехнічних спеціалізаціях: яка зараз зарплата PM, HR, дизайнерів, аналітиків та маркетологів
Устройство от украинских стартаперов может побороть комаров навсегда. Что такое Mosqitter и как он работает
Как заметил недавно один военный, который пожелал остаться неизвестным, орки, может, и не попадут, а комары точно съедят. И от них страдают сейчас многие украинцы.
Избавиться от комаров навсегда эффективно и экологически поможет гаджет Mosqitter. Этот стартап основали две украинки Анастасия Романова и Ольга Дьячук.
Мы решили напомнить, что может Mosqitter, о принципах его работы и особенностях на злобу дня.
(текст от 21 октября 2021 года)
Репост новостей заставляет нас считать себя умнее, но это не так. С лидерами мнений тоже работает, показывает новое исследование
Обмен новостными статьями с друзьями и подписчиками в социальных сетях побуждает людей полагать, что они знают о темах этих статей больше, чем они знают на самом деле. И это работает с активными пользователями Facebook, что ставит под вопрос осведомленность ваших любимых лидеров мнений. Об этом свидетельствует исследование ученых из Техасского университета в Остине. Кстати, обязательно покажите статью своим друзьям и репостните в соцсетях.