💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоРабота
2 сентября 2024, 16:25
2024-09-02
Гендиректорка HR-стартапу розповіла, як штучний інтелект «прикривав» її під час відпустки
За словами CEO компанії Agile HRO Джеймі Херева (Jamie Haerewa), вона не турбувалася про організацію зустрічей чи відповіді на запитання клієнтів під час нещодавньої відпустки, оскільки переклала ці завдання на ШІ.
Херева є співзасновницею та гендиректоркою стартапу Agile HRO, який допомагає роботодавцям наймати працівників за кордоном. Вона розповіла Business Insider, що перш ніж йти у відпустку, переконалась, що календар зі штучним інтелектом, який планує зустрічі під час її відсутності, працює.
Джеймі Херева також сказала, що «двічі перевірила», чи готовий штучний інтелект, натренований на поширених запитаннях, які компанія отримує від клієнтів, відповідати на рутинні запити. Щодо складніших питань, бот відповідав, що Херева зможе відповісти на них, коли вона повернеться до офісу. За її словами, штучний інтелект дійсно може взяти на себе частину рутинної роботи.
«Ніхто не любить повертатися до сотень електронних листів. Але я була трохи налякана, тому що мені не було чим зайнятися, коли я повернулася», — зазначила Херева.
Тепер вона очікує, що штучний інтелект візьме на себе більше обов’язків, навіть коли вона працює. Вона вважає, що є сфери управління соціальними мережами або аналітики даних, де ШІ може автоматизувати деякі процеси. Проте, за словами Хереви, поки що штучний інтелект не може робити все.
«Він не буде укладати угоди. Але він може допомогти, наприклад, у випадку піар-кризи або будь-якої іншої кризи, яка потребує людського втручання», — каже вона.
Щоби зрозуміти, де штучний інтелект може бути корисним, і де вона не боятиметься, що він буде «галюцинувати» або пропонувати клієнтам якийсь непотріб, компанія навчила інструмент відповідати на основні запитання, які йому ставлять.
«Тоді він не видаватиме жодних відповідей, яким ви його не навчили», — каже Херева. За її словами, перед наступною поїздкою вона розгляне можливість використання штучного інтелекту для відповіді на питання, які вона отримує зсередини компанії, а не тільки ззовні. Але вона також встановить обмеження на те, що саме вона буде доручати штучному інтелекту.
Гендиректорка не очікує, що незабаром роботодавці захочуть замінити всіх своїх працівників на ботів, і вся ця робота поки залишиться за людьми. Але, за її прогнозом, деякі боси можуть одного дня використати ШІ для скорочення розмірів своїх відділів.
Херева вважає, що в майбутньому команді з 10 маркетологів, можливо, знадобиться лише п’ять людей плюс ШІ, щоб виконати той самий обсяг роботи. Те ж саме може статися і в таких сферах, як управління персоналом або продажі.
Нагадаємо, що нещодавно модель штучного Gemini від Google почала працювати для користувачів Google Workspace з додатками Gemini Enterprise, Gemini Education Premium або AI Meetings & Messaging. Зокрема, ШІ отримав функцію створення нотаток із розмов на зустрічах у сервісі для спілкування Google Meet.
«Ловушка начинающего». 5 самых распространенных ошибок джунов на собеседованиях и как их избежать
Наверное, каждый хоть раз в жизни переживал ситуацию, когда после собеседования вместо приглашения на работу приходил отказ. Как же так? Это несправедливо!» — многие из нас жаловались на судьбу и не понимали, что пошло не так. Екатерина Никитина, SoftServe IT Academy Recruiter, рассказала о пяти самых популярных ошибках начинающих кандидатов на собеседованиях.
Два месяца поисков, 80 отзывов, 12 собеседований и два офера. Как айтишник из Казатина с сертификатом Google и двумя пет-проектами работу искал
Начинающий айтишник Максим Наталчук поделился в LinkedIn собственным опытом поиска работы. Парень, согласно профилю, работает National Information Management Officer (Data Analyst) в компании iMMAP. Но желаемому оферу предшествовал непростой путь. С позволения автора, dev.ua публикует историю Максима о поиске работы в IT.