💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
15 августа 2024, 17:55
2024-08-15
Жарти скінчилися — Steam тестує нове відображення 140 млн відгуків гравців, яке зменшує кількість мемних, але не корисних рецензій
У магазині цифрових ігор Steam розпочалося публічне тестування нової системи, яка змінює принцип сортування користувацьких рецензій на сторінках. Вона ставить у пріоритет ті відгуки, які найкраще допомагають гравцям приймати рішення щодо покупки ігор, а не жартівливі чи мемні дописи.
«Ми помітили, що користувачі повсякчас використовують рецензії для поширення жартів, мемів, ASCII-графіки й іншого вмісту, який може не надто допомагати потенційному гравцеві. Зазвичай цей уміст не шкодить і, навпаки, розважає наявних гравців, однак не завжди допомагає ухвалити зважене рішення щодо покупки гри», — йдеться в анонсі Steam.
Тепер рецензії користувачів, які буде визначено некорисними для потенційних покупців, відсортовуватимуться після інших рецензій на сторінці гри в крамниці. Заснована на корисності система тепер стандартно ввімкнена, але її можна легко вимкнути в налаштуваннях користувацьких рецензій кожної гри.
«Це не означає, що ніхто ніколи не побачить ці гумористичні, але некорисні дописи, проте ми сподіваємося, що гравці, які намагаються більше дізнатися про гру, бачитимуть їх не так часто. Якщо такі рецензії вам до вподоби, на сторінці в крамниці ви можете обрати опцію бачити їх», — пояснюється в описі функції.
У Steam підкреслюють, що ця зміна не впливає на генерацію рейтингових оцінок для кожної гри — змінюється лише порядок показу рецензій на сторінках крамниці. Зазначається, що наразі користувачі Steam написали понад 140 млн рецензій.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.