💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
2 октября 2024, 16:48
2024-10-02
Україна зайняла третє місце за кількістю придбаних копій гри Songs of Silence
Німецька студія Chimera Entertainment оприлюднила кількість проданих копій 4X стратегії Songs of Silence, яка нещодавно отримала українську локалізацію. Розробники зазначили, що за обсягом продажів Україну випереджають лише США та (з незначною перевагою) Китай.
«2 500 гравців придбали Пісні Тиші — це робить Україну #3 серед усіх країн за кількістю примірників», — повідомили Chimera Entertainment у своєму X (Twitter).
Розробники зазначили, що не можуть деталізувати точну кількість копій по кожній з країн, але опублікували топ-5 країн з найбільшими продажами:
США.
Китай.
Україна.
Німеччина.
Франція.
«Головне, що Україна досягла цієї позначки всього за пару тижнів, у той час, як гра у продажі вже 120 днів», — вказали в Chimera Entertainment.
Розробники додали, що кількість проданих копій в Китаї лише трохи переважає українські показники, і вже цього тижня Україна може вийти на 2 місце. Вони уточнили, що такі результати продажів потенційно окупили витрати на додавання української локалізації в Songs of Silence.
«Це може стати визначним тематичним дослідженням щодо потенціалу ринку відеоігор в Україні», — вважають в Chimera Entertainment.
Songs of Silence — це фентезійна 4X стратегія для PC та консолей, яка поєднує глибокий тактичний геймплей з динамічними автобоями та захопливою розповіддю. Вона виділяється графічним стилем та великою однокористувацькою сюжетною кампанією.
Наразі гра знаходиться в ранньому доступі й має українську локалізацію та регіональну ціну 365 грн в Steam. З 3 по 9 жовтня розробники планують розпродаж зі знижкою 25%.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.