💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Олександр КузьменкоGameDev
11 апреля 2024, 10:05
2024-04-11
Humble Bundle анонсувала продовження інді-гри Never Alone, яка розповідає про культуру корінних жителів Аляски. Подібна гра могла вийти й про Україну
На шоу Triple-i Initiative відбувся дебютний показ Never Alone 2 — продовження відомого платформера, який здобув нагороду BAFTA у 2015 році. Розробники, які працювали над цією грою, також намагалися створити подібний проєкт за мотивами «Лісовою пісні» Лесі Українки, але гра так і не побачила світ.
E-Line Media та Upper One Games зробили повноцінний анонс Never Alone 2 і показали перші кадри гри.
У короткому ролику показано, як Нуна та її дух-супутник Лис біжать по льоду і стикаються з парою гігантських істот. У відео не так багато інформації, але воно дає уявлення про те, як виглядатиме гра.
Гравці подорожуватимуть Аляскою в пошуках способів підтримати своє рідне село. По дорозі їм доведеться розгадати таємницю, яка становить загрозу для його жителів.
Оригінальна Never Alone була платформером, що поєднував 3D-графіку та 2D-геймплей, в той час, як Never Alone 2 позиціюється як «3D сиквел з відкритою мапою».
Перша частина мала сингловий та кооперативний режим, а продовження гри розраховане насамперед на двох гравців, як в онлайн-режимі, так і в локальному (за одним комп’ютером), щоб зосередити увагу на темі взаємозалежності.
В основі Never Alone 2 лежить оригінальна історія інупіатської письменниці Насуграк Рейні Гопсон (Nasugraq Rainey Hopson), а в її створенні брали участь старійшини корінних народів Аляски, письменники, оповідачі та члени спільноти. E-line Media ще не оголосила дату виходу Never Alone 2, але розробник об'єднався з видавництвом Humble Games, щоб випустити гру. Її вже можна додати у список бажаного в Steam.
Якою могла бути «українська Never Alone»
Однією з особливостей Never Alone були відео, які розробники записали з сучасними представниками корінних мешканців Аляски з народу інупіатів. Вони розповідали про історію та звичаї рідної культури.
Подібні елементи мали бути й у грі The Forest Song, яку у 2016 році почала розробляти новостворена Colabee Studios. Її заснували розробники, що працювали Never Alone, зокрема креативний та артдиректор Дмитро Вєрьовка.
Він очолив фольклорну експедицію розробників на Полісся, в якій вони спілкувалися з українськими оберігачами культури та традицій, й збирали матеріал для майбутньої гри.
The Forest Song базувалася на відомій українській драмі-феєрії «Лісова пісня» й розповідала про селянина, який може проникати до світу духів. Гравці мали розв’язувати численні головоломки за допомогою чарівної флейти.
Однак згодом стало відомо, що Colabee Studios припинила своє існування, а The Forest Song було заморожено на невизначений термін.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.