💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоGameDev
4 березня 2024, 11:16
2024-03-04
Єноти, миші та лисиці — українські інді-розробники створюють ігри про тварин
Розробники ігор з України працюють одразу над кількома інді-проєктами, де гравці беруть на себе роль різних тваринок. Twilight Tails пропонує кооперативне виживання пари єнотів, в I Am Mouse потрібно шукати їжу для своєї сім'ї мишей, а в Dream Of Forgotten Songs в ролі лисички збирати дорогоцінне каміння та українські народні пісні.
Одразу кілька українських інді-розробників, що створюють ігри про тварин, поділилися апдейтами своїх проєктів на форумі Gamedev DOU в межах ініціативи ScreenshotSaturday.
Twilight Tails
«Захоплива інтерактивна пригода, де ви берете на себе роль єнота, щоб вижити в таємничій дикій природі. Вирушайте в невідоме, де кожний кущ, дерево і підземний світ приховують секрети та виклики», — описує свою гру Павло Прокопчук.
За його словами, проєкт матиме реалістичне дике середовище, погодні та сезонні зміни, режим кооперативу, будівництво укриттів та пасток.
У Twilight Tails буде англійська, українська та російська локалізація, однак гра не вийде в росії. За словами розробника, вона призначена для жителів інших країн, які розуміють цю мову.
Реліз проєкту запланований на 2024 рік, він вже має сторінку в Steam, де його можна додати у вішлист. «Останні дні займався поведінкою диких тварин між собою та відносно гравця, для створення використовував EmeraldAI 3.0», — говорить Прокопчук.
I Am Mouse
«Гра пропонує вам взяти на себе роль мишки. Ваша ціль — знайти їжу для своєї родини й протистояти людям та їх армії кровожерливих котів та собак. Ховайся, бігай, відволікай та знешкоджуй противників. Зроби все можливе, щоб отримати їжу для своєї родини!», — йдеться в описі проєкту.
В I Am Mouse буде кілька режимів, зокрема режим історії, де потрібно знайти новий дім для сім'ї мишей, та режим Payday, який передбачає кооператив.
Гравці можуть кастомізувати свою мишку та використовувати оточення, щоб уникнути небажаної уваги з боку людей та котів.
Проєкт має сторінку в Steam та українську локалізацію. Розробники з Rat Studio не оголошують дату виходу, але спочатку I Am Mouse вийде в ранньому доступі.
«Продовжую працювати над I Am Mouse. Весною планую випустити демо з першим розділом сюжетної кампанії», — повідомив один з розробників гри Олександр Грицай.
Dream Of Forgotten Songs
Це пригодницька гра для одного гравця, який бере себе на роль пташки або лисиці, що збирає дорогоцінні камені та уламки пісень.
«Подорожуй казковими світами й досліджуй таємниці. Знаходь підказки у поетичних авторських віршах. Слухай українські народні пісні та насолоджуйся», — описує Dream Of Forgotten Songs розробник Андрій Михайленко.
Він говорить, що наразі експериментує з гравітацією та вигадує нові ігрові механіки для своєї гри.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.