Astro Bot — це 3D-платформер, де гравець бере під свій контроль робота Астро. Гра складається з понад 80 рівнів, розділених на шість галактик і 50 планет. Переміщення між цими галактиками здійснюється за допомогою «Dual Speeder» — космічного корабля у формі геймпада DualSense для PlayStation 5. Мета гри — пошук інших астро
В агрегаторі рецензій metacritic Astro Bot наразі має 94 бали на основі 100 оглядів й посідає друге місце серед всіх проєктів, які вийшли у 2024 році. Гра поступається лише DLC до гри Elden Ring — Shadow of the Erdtree
На іншому популярному сервісі збору відгуків OpenCritic Astro Bot отримав 95 балів — його рекомендують 100% критиків. Гра наразі має найкращі оцінки серед проєктів 2024 року, раніше першість утримувала Final Fantasy VII Rebirth.
Що говорять оглядачі про Astro Bot
«У світі безглуздих сиквелів та бездушних касових новинок Astro Bot — оаза, справжній шедевр, наповнений чарівністю, креативністю та справжньою любов’ю до відеоігор, старих і нових. До кінця року залишилося ще чотири місяці, але, якщо чесно, я думаю, що вже визначився з вибором гри року», — написав Шаан Джоші з PlayStation LifeStyle, який поставив 10/10.
«Astro Bot — це гра, у яку обов’язково варто пограти всім, хто сумує за класичним платформером 90-х і колекціонуванням. Завдяки яскравим рівням і додатковим випробуванням, ця гра стане справжнім вибухом для гравців усіх рівнів майстерності. Шанувальники PlayStation ще з часів PS1 будуть у захваті від усіх відсилань», — запевняє Ендрю Стретч з TechRaptor, який оцінив проєкт на 9.5/10.0 балів.
«Astro Bot — це не просто приємний платформер з нотками ностальгії; це дивовижний представник жанру, який розуміє PlayStation на атомарному рівні. Той рівень радості, який дарує гра, унеможливлює порівняння її з чимось іншим, окрім найкращої пригоди Маріо. Astro більше не є вектором, через який можна посилатися на іконки PlayStation; він сам є іконою PlayStation», — вважає Джордан Міддлер з VGC, який поставив 5/5 зірок.
«Astro Bot — весела, драйвова та безтурботна пригода, яка робить усе можливе, щоб ти хотів у це грати безперервно. Найбільше виділяється саме геймплей, який постійно показує тобі щось нове протягом подорожі десятками планет з різними локаціями, ворогами, гаджетами та дослідженнями», — вказав Владислав Нужнов з gagadget, який поставив 4.5/5.
«Перше, що ви побачите запустивши Astro Bot — український інтерфейс. Цей переклад є дуже важливим, оскільки від успішності Astro Bot в Україні багато в чому залежить подальша доля української локалізації в іграх Sony. Тому дуже важливо, щоб усі, хто купить гру, грали саме з українським інтерфейсом»,— відзначив Артем Лисайчук в огляді на ITC, і назвав Astro Bot однією з найкращих ігор року.
Astro Bot стане доступною для гравців вже завтра, 6 вересня, ексклюзивно на консолях PlayStation 5. В українському регіоні гра коштує майже 2000 грн.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.