💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
27 августа 2024, 17:58
2024-08-27
У ранньому доступі Steam вийшла українська гра Z.O.N.A: Origin, яка нагадує S.T.A.L.K.E.R. для VR
Український розробник випустив у ранній доступ Z.O.N.A: Origin — постапокаліптичний проєкт для шоломів VR. Гра нагадує відому серію S.T.A.L.K.E.R., а серед фракцій є військові спецпризначенці ЗСУ.
«Розробка Origin стала для мене одним із найскладніших проєктів. Я замахнувся не просто на лінійну гру, а на щось більше та масштабніше з частково відкритим світом, основною сюжетною лінією та побічними квестами. Тут гравець може діяти, як хоче, і йти куди забажає. У грі фракції можуть воювати між собою або з мутантами, а завдяки частковій процедурній генерації кожний візит на локацію буде унікальним», — зізнається творець гри.
За його словами, він розробник-одинак, який самотужки випустив першу частину Z.O.N.A Project X VR.
«Випуск нашого попереднього проєкту в режимі 'ранній доступ' став цінним досвідом як для мене, так і для гравців. Активна участь гравців великою мірою сприяла розробці та вдосконаленню проєкту. Бувши розробником-одинаком, я отримав неоціненний відгук від спільноти, який допомагав поліпшувати гру в різних аспектах та регулярно випускати оновлення. Цей підхід буде збережений і в поточному проєкті», — пояснює девелопер.
Він відзначив, що попри 12-річний досвід у мобільній розробці, робота над VR не призначена для одинаків і вимагає команди, тому в роботу над Z.O.N.A: Origin було залучено вже більше людей.
Серед особливостей нового проєкту виділяються:
Графіка нового покоління, створена з використанням передових технологій для VR.
Поєднання екшену, горору, виживання та рольових елементів в декораціях похмурого постапокаліптичного світу.
Атмосфера самотності в місці, де час здається зупиненим назавжди.
Реалістичне поводження з різним класичним та сучасною зброєю.
Небезпечні аномалії, цінні артефакти та небезпечні бандити.
В Z.O.N.A: Origin представлені кілька фракцій, серед яких є загадковий «Судний День», агресивний «Удар», вже згадані бандити та вільні сталкери. Крім того, в грі є «військовий спецпідрозділ ЗСУ» — елітні підрозділи, які пройшли спеціалізовану військову підготовку, і охороняють важливі об'єкти в Зоні.
Наразі Z.O.N.A: Origin пропонує 10 годин геймплею й коштує 340 грн з 15% знижки в українському регіоні Steam. Після релізу гра може трохи подорожчати, попереджає розробник. У ній є три повні (включно з озвученням) локалізації: українська, англійська та російська.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.