🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Микита КазимировStartup
10 August 2022, 19:20
2022-08-10
Українська соціальна мережа емоцій Obimy залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Попереду ще раунд на $4 млн
Українська соціальна мережа Obimy, яка спеціалізується на обміні емоціями, залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Але у вересні додаток має отримати ще більше грошей. Про це повідомило видання Forbes, поспілкувавшись із засновником Obimy Євгеном Засуцьким.
Українська соціальна мережа Obimy, яка спеціалізується на обміні емоціями, залучила $50 000 від інвесторів Spotify та Facebook. Але у вересні додаток має отримати ще більше грошей. Про це повідомило видання Forbes, поспілкувавшись із засновником Obimy Євгеном Засуцьким.
В Obimy інвестував американський фонд Goodwater Capital. Він же раніше вкладався у Spotify та Facebook.
При цьому раунд інвестицій відкрили з оцінкою $20 мільйонів. І $50 000 — ще досить скромна сума. Але Засуцький пояснив, що компанії було важливо закріпити поточні результати.
Зараз в Obimy планують покращити деякі метрики, щоб сильніше зацікавити інвесторів. Переговори про участь у новому раунді інвестицій тривають із українськими фондами Flyer One Ventures, Horizon Capital, Digital Future та іншими.
В Obimy планують залучити ще 4 мільйони доларів інвестицій. Тому активно працюють над поліпшенням та просуванням програми.
Obimy — це соціальна мережа, в якій не вийде відправити звичайне повідомлення. Натомість у ній ви ділитеся емоціями, жестами та почуттями. Наприклад, можна віртуально обійняти чи поцілувати людину.
Засуцький упевнений, що їхня програма покрила запит зумерів на невербальне віртуальне спілкування. Тому далі її показники лише зростатимуть.
Black box на пів року, донати як інвестиція в безпеку та крипта. Як айтішники витрачають гроші та у що інвестують
Зарплата працівників сфери IT в Україні — одна з найвищих. І саме вони є істотним джерелом допомоги армії та підтримки української економіки. Під час війни айтішники змінюють свої фінансові звички й замість інвестицій та відкладень часто донатять кошти на ЗСУ та волонтерські ініціативи.
dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують, скільки донатять та чи відкладають на чорний день.
Сьогоднішні герої — працівники IT-компаній Universe, Innovecs та PariMatch Tech.