Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Марія БровінськаГаряченьке
26 квітня 2025, 12:23
2025-04-26
«Проведемо внутрішнє розслідування, зробимо розбір польотів». CEO хмарного провайдера De Novo, клієнти якого сьогодні зазнали масштабного технічного збою, зробив офіційну заяву щодо причин неполадок
CEO українського дата-центру De Novo Максим Агеєв записав відеозвернення щодо ситуації в дата-центрі De Novo, що призвела до масштабного технічного збою ряду українськиї онлайн-сервісів.
CEO українського дата-центру De Novo Максим Агеєв записав відеозвернення щодо ситуації в дата-центрі De Novo, що призвела до масштабного технічного збою ряду українськиї онлайн-сервісів.
«Сьогодні вранці в нашому дата-центрі трапилася аварія, в результаті якої було знеструмлено повністю всю будівлю, де знаходиться наш дата-центр і наші хмарні сервіси. Що саме відбулось? Я хочу розповісти це, щоб зняти всі спекуляції, які зараз наростають в інтернеті. Зранку технічні служби дата-центру проводили регламентні роботи по оноаленню та заміні джерел безперебійного живлення. Під час виконання цих робіт раптом спрацювала одна з систем переключення живлення, і заблокувала доступ як до акумуляторної батареї, так і до генераторів. Вся аварія тривала з 8:03 до 8:17 ранку. Тобто 14 хвилин. Через 14 хвилин ми відновили електроживлення всіх систем, але проблема ключова заключалася в тому, що знеструмлено було велику кількість обладнання наших клієнтів. І відновлення роботи цих систем займає досить багато часу», — сказав він.
За словами Агеєва, станом на 11:00 роботу публічної хмари для всіх користувачів відновлено. «Відновлено роботу всього обладнання клієнтів, які розміщують свої комп’ютерні системи у нашому дата-центрі. Тривають роботи по усуненню проблем в деяких сегментах нашої мережі, є невелика кількість клієнтів, які поки що стоять в черзі. Але більшість клієнтів вже працює», — повідомив CEO De Novo.
Агеєв додав, що нинішній збій — перший у практиці компанії з 2008 року. «Що трапилося, будемо розбиратися. Проведемо внутрішнє розслідування, зробимо розбір польотів. Це дуже для нас важливий професійний виклик. Ми не бачимо ознак хакерської атаки», — заявив він.
Нагадаємо, 26 квітня в Україні стався масштабний збій платіжних сервісів і застосунків. Зафіксовано порушення роботи «Дії», застосунку «Нової пошти», транзацкцій через Apple/Google Pay та роботу сервісів банків.
У «Дії» пояснили причину збою в роботі застосунку.
Названо причину масштабного технічного збою в роботі платіжних сервісів, «Дії» та «Нової пошти».
В Україні масштабний збій платіжних сервісів і застосунків. Зафіксовано порушення роботи «Дії», застосунку «Нової пошти», транзацкцій через Apple/Google Pay та роботу сервісів банків