UPD. Названо причину масштабного технічного збою в роботі платіжних сервісів, «Дії» та «Нової пошти». CEO De Novo зробив офіційну заяву
Технічний збій стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера, на якому хостяться сервіси.
Технічний збій стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера, на якому хостяться сервіси.
Технічний збій стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера, на якому хостяться сервіси.
Масштабний збій онлайн-сервісів, що стався 26 квітня зранку, пов’язаний із технічними проблемами хмарного провайдера De Novo.
Як пише ЕП, технічний збій стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться сервіси, які відчули збій. Зокрема, йдеться про «Дію», «Нову пошту», банківські сервіси.
Цю інформацію підтвердив CMO De Novo Дмитро Бахмацький. Основна причина збою, за його словами, — відключення світла у дата-центрі.
«Мова про кібератаку на дата-центр не йде, проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення», — повідомив він.
ДОПОВНЕНО. CEO українського датацентру De Novo Максим Агеєв Записав відеозвернення щодо ситуації в дата-центрі De Novo. Сьогодні вранці в нашому дата-центрі трапилася аварія, в результаті якої було знеструмлено повністю всю будівлю, де знаходиться наш дата-центр і наші хмарні сервіси. Що саме відбулось? Я хочу розповісти це, щоб зняти всі спекуляції, які зараз наростають в інтернеті. Зранку технічні сдужби дата-центру проводили регламентні роботи по оновленню та заміні джерел безперебійного живлення. Під час виконання цих робіт раптом спрацювала одна з систем переключення живлення, і заблокувала доступ як до акумуляторної батареї, так і до генераторів. Вся аварія тривала з 8:03 до 8:17 ранку. Тобто 14 хвилин. Через 14 хвилин ми відновили електроживлення всіх систем, але проблема ключова заключалася в тому, що знестремлено було велику кількість обладнання наших клієнтів. І відновлення роботи цих систем займає досить багато часу», — сказав він.
За словами Агеєва, станом на 11:00 роботу публічної хмари для всіх користувачів відновлено. «Відновлено роботу всього обладнання клієнтів, які розміщують свої комп’ютерні системи у нашому дата-центрі. Тривають роботи по усуненню проблем в деяких сегментах нашої мережі, є невелика кількість клієнтів, які поки що стоять в черзі. Але більшість клієнтів вже працює», — повідомив CEO De Novo.
Агеєв додав, що нинішній збій — перший у практиці компанії з 2008 року. «Що трапилося, будемо розбиратися. Проведемо внутрішнє розслідування, зробимо розбір польотів. Це дуже для нас важливий професійний виклик. Ми не бачимо ознак хакерської атаки», — заявив він.
Нагадаємо, 26 квітня в Україні стався масштабний збій платіжних сервісів і застосунків. Зафіксовано порушення роботи «Дії», застосунку «Нової пошти», транзацкцій через Apple/Google Pay та роботу сервісів банків.
У «Дії» пояснили причину збою в роботі застосунку.