Альфа-банк запустив відео-чат для клієнтів. На фоні килима. Журналіст Dev.ua його протестував
«Альфа-Банк Україна» вперше в Україні запустив цілодобовий відеочат служби підтримки у цифровому банку Sense SuperApp.
«Альфа-Банк Україна» вперше в Україні запустив цілодобовий відеочат служби підтримки у цифровому банку Sense SuperApp.
«Вже скоро команда відеочату планує наздогнати за можливостями вирішення питань класичних відділень», — йдеться в повідомленні.
За словами представника банку, під час відео-чату з клієнтами агенти служби підтримки не користуються чат-ботами або відповідями зі скриптів — лише «живе спілкування». Середня швидкість відповіді на запит клієнта у чаті становить 1 хвилину, у відеочаті — до 3 хвилин.
Ми вирішили перевірити, як працює нова послуга.
Журналіст dev.ua якраз перевипускав картку і йому треба було дізнатися, коли її можна отримати.
Журналіст зайшов у додаток Sense SuperApp. В меню «Чат» обрав новий спосіб спілкування — відеочат. Спочатку з’явилась якась дивна менюшка і треба була активізувати ліцензію Cisco.
Чекати довго не довелося — менше хвилини.
Після очікування на екрані з’явився співробітник чату на фоні олдскульного барвистого килима.
На слова журналіста «кльовий фон» пояснив, що килим не його. Це він в офісі. Показав колег, які працюють з ним поряд. Сказав, що їх поки що біля 10 людей. І відповідати встигають.
Було дещо незвично спілкуватися зі співробітником банку, ніби ти просто «триндиш за життя» з якимось знайомим з інтернету.
За декілька хвилин наш співробітник дізнався, чи можна забрати картку у відділенні. Вирішив питання і побажав доброго дня.