Amazon запустив генеративний ШІ-чат-бот Rufus, який полегшує покупки в інтернеті. Але він має недоліки, і ось які
Amazon запроваджує генеративний штучний інтелект у свій додаток для покупок через новий чат-бот Rufus.
Amazon запроваджує генеративний штучний інтелект у свій додаток для покупок через новий чат-бот Rufus.
Rufus створено, щоб зробити покупки швидшими та легшими, для цього він надає відповіді на запитання щодо категорій продуктів та окремих позицій, пише Yahoo.Finance. Чат-бот, який навчається на каталозі продуктів Amazon і веб-даних, з’являється внизу програми для покупок Amazon у вигляді вкладки, яку потрібно провести пальцем угору, щоб отримати доступ.
За словами Деніела Хаулі, технічного редактора Yahoo Finance, бета-версія Rufus не ідеальна, але здатна полегшити життя покупців. Rufus може надати короткий опис різних типів продуктів, наприклад склоочисників, які хотів купити Хаулі. Або розрізнити кілька версій гри Final Fantasy VII Remake для PlayStation 5 і PlayStation 4, побачити відмінності між базовою версією гри та розширеною версією та надати детальне пояснення відмінностей між двома версіями гри. Також чат-бот впорався з вибором вагових пластин для свого домашнього тренажерного залу, пояснюючи переваги та мінуси металевих проти гумових пластин.
Бот також допоміг Деніелу порадами, як знайти речі, які той повинен був купити для майбутньої поїздки до Ірландії, а також відповів на додаткові запитання щодо найпопулярніших пам’яток та напрямків в Ірландії.
Бот помилився під час запитання «Яку зброю та броню найкраще отримати в «Final Fantasy 7 Remake?» Rufus базову інформацію про те, як вибрати зброю та броню в грі, вибрати предмети, які вдарив по слабких місцях ворога тощо, але потім з’явився варіант покупки фігурки персонажа «Final Fantasy VII» і, здавалося б, не пов’язаної перуки.
Крім того, Rufus заплутався, ставлячи питання «Які металеві та гумові пластини відрізняються?», і дав варіант пошуку металевих обідніх тарілок, а не опис металевих важких тарілок для тренажера.
Крім того, Деніел спробував попросити у чат-бота найдешевші паперові рушники. Але замість прямої відповіді, яка вказує на найдешевший продукт, бот надав список популярних брендів паперових рушників і їх короткий опис. Не зовсім те, що треба було.
В цілому Rufus впорався з завданнями, хоч і не зі всіма. Amazon позначає бота як бета-версію програмного забезпечення, тобто таку, що ще знаходиться на стадії тестування. Крім того, відповіді Rufus можна оцінити кнопками «подобається» або ні.