Harman, дочка Samsung, купила український стартап Apostera. Він перетворює лобове скло авто в AR-дисплей
HARMAN International, дочірня компанія Samsung Electronics Co., Ltd., купила український стартап Apostera.
HARMAN International, дочірня компанія Samsung Electronics Co., Ltd., купила український стартап Apostera.
Apostera запустилася в березні 2017. Вона розвиває технології доповненої реальності (AR) в автомобілях. Її ідеєю було лобове скло авто як проєкційний дисплей. Мета — допомагати водієві орієнтуватися на дорозі.
У 2018 році Apostera стала постачальником для Audi. Електрокар Audi Q4 e-tron з проєкційною навігацією офіційно представили навесні 2021-го. За даними Forbes, у 2019 і у 2020 роках виторг стартапу був на рівні 4 млн євро, а у 2021 мав збільшитися на 50%.
CEO Apostera — Андрій Голубинський, який має 15-річний досвід у галузі automotive. Він випускник КНУ Шевченка, а також вивчав фінансовий менеджмент у КНЕУ. CTO — Віктор Здобніков, випускник КПІ, має 12 років досвіду в computer vision, AR.
Програмні рішення Apostera для доповненої реальності (AR) і змішаної реальності (MR) розширять пропозицію автомобільної продукції HARMAN і поставлять компанію в авангарді автомобільного дизайну AR/MR.
Рішення Apostera для змішаної реальності поєднує в собі доповнену реальність, машинне навчання, комп’ютерне зір і злиття датчиків в апаратно-незалежній програмній платформі. У поєднанні з портфелем продуктів HARMAN для цифрових кабін ці нові програмні рішення усунуть розрив між фізичним і цифровим світом.
Співробітники Apostera приєднаються до HARMAN у складі автомобільного підрозділу компанії.
У стартапі Apostera більше 100 співробітників в офісах Києва, Одеси та Санкт‑Петербурга. Головний офіс — у Мюнхені.