Вона хоче заблокувати заявку українського режисера Василя Москаленка на реєстрацію в США бренду для свого нового фільму. Найдорожча компанія в світі стверджує, що глядачі помилково повірять, що Apple-Man пов’язаний з Apple, і що фільм послабить її бренд.
Ідея фільму
Український режисер Василь Москаленко знімає супергеройський сатиричний фільм Apple-Man. Це алюзія на фільми Marvel. Головний герой картини Москаленко — Apple-Man. Це супергерой. Його надсила — левітувати яблука. Супергерой створений шляхом змішування ДНК людини з ДНК яблука. Разом зі своєю подругою Cherry Woman він бореться з суперлиходієм Доктором Бургерманом, щоб врятувати Всесвіт.
Трейлер
З’явився навесні 2020 року. Москаленко зняв його в Києві.
Фінансування
Режисер зібравши на Kickstarter близько 101 700 Євро. Судячи з опису на Kickstarter, це вистачить на те, щоб зняти перші 20 хвилин. У разі якщо ідея збере 400 000 Євро — команда може подужати 80-хвилинний повнометражний фільм.
В чому головний посил фільму
Як описує фільм його творець на Kickstarter, він хоче підкреслити важливість здорового харчування.
Нездорове харчування є причиною понад 670 000 смертей щорічно тільки в США і понад 11 мільйонів смертей на рік у всьому світі. Але коли про це говорять медичні установи, зазвичай ніхто не слухає.
Що вимагають юристи Apple
На зв’язок з Василем вони вийшли минулого літа. А в грудні Apple подала заперечення в управління з патентів і товарних знаків США, намагаючись заблокувати заявку українського режисера на ТМ. Найдорожча компанія у світі стверджує, що глядачі помилково повірять, що Apple-Man пов’язаний з Apple, і що фільм послабить її бренд.
У претензії йдеться, що в листопаді Василь Москаленко подав в США заявку на реєстрацію бренду APPLE-MAN в класі товарів і послуг № 9.
Ось що до цього класу відноситься:
У своїй претензії Apple пояснює, що реєстрація бренду APPLE-MAN може привести до того, що користувачі сплутають твір українського режисера з відомим брендом.
Пізніше претензія прийшла в паперовому вигляді до Києва «467 сторінок юридичної термінології»» Режисер обіграв його у своєму зверненні на YouTube, де він чекав на Новий рік подарунок — «щось від Apple».
Він каже, що розуміє: Apple хоче захистити свій бізнес від негативного впливу. Але у режисера немає ніяких поганих намірів і конотацій, що стосуються продуктів Apple. Тому він буде радий відправити в американську компанію фінальний варіант фільму до прем'єри, щоб Apple в цьому переконалася.
Видання The Hollywood Reporter наводить аргументи сторін в американській суперечці.
Джозеф Петерсен, партнер Kilpatrick Townsend & Stockton LLP, що представляє Apple:
Джеремі Еш з JPG Legal, що представляє інтереси Москаленка, стверджує, що слово «яблуко» не є фірмовим словом, і фільм не введе глядачів в оману.
Як каже Еш, оскільки у такої компанії, як Apple, є сотні мільйонів доларів, вони постійно порушують справи проти його клієнтів з малого бізнесу.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).