Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

Найдорожча компанія в світі Apple хоче заборонити українському режисерові назвати свій фільм Apple-Man. Всі деталі конфлікту 

У грудні 2021 року американська корпорація Apple подала заяву із запереченням в Управління з патентів і товарних знаків США.

Залишити коментар
Найдорожча компанія в світі Apple хоче заборонити українському режисерові назвати свій фільм Apple-Man. Всі деталі конфлікту 

У грудні 2021 року американська корпорація Apple подала заяву із запереченням в Управління з патентів і товарних знаків США.

Вона хоче заблокувати заявку українського режисера Василя Москаленка на реєстрацію в США бренду для свого нового фільму. Найдорожча компанія в світі стверджує, що глядачі помилково повірять, що Apple-Man пов’язаний з Apple, і що фільм послабить її бренд.

Ідея фільму

Український режисер Василь Москаленко знімає супергеройський сатиричний фільм Apple-Man. Це алюзія на фільми Marvel. Головний герой картини Москаленко — Apple-Man. Це супергерой. Його надсила — левітувати яблука. Супергерой створений шляхом змішування ДНК людини з ДНК яблука. Разом зі своєю подругою Cherry Woman він бореться з суперлиходієм Доктором Бургерманом, щоб врятувати Всесвіт.

Трейлер 

З’явився навесні 2020 року. Москаленко зняв його в Києві.  

Фінансування 

Режисер зібравши на Kickstarter близько 101 700 Євро.  Судячи з опису на Kickstarter, це вистачить на те, щоб зняти перші 20 хвилин. У разі якщо ідея збере 400 000 Євро — команда може подужати 80-хвилинний повнометражний фільм.

В чому головний посил фільму

Як описує фільм його творець на Kickstarter, він хоче підкреслити важливість здорового харчування. 

«Здорова їжа рятує життя, як це роблять супергерої. Це послання нашого фільму», — наголошується в описі.

Нездорове харчування є причиною понад 670 000 смертей щорічно тільки в США і понад 11 мільйонів смертей на рік у всьому світі. Але коли про це говорять медичні установи, зазвичай ніхто не слухає.

«Ми створили Apple-Man як дуже цікавий спосіб розповісти людям, наскільки важливий і крутий здоровий спосіб життя. Ми віримо, що цей фільм може врятувати багато життів», — йдеться в описі.

Що вимагають юристи Apple

На зв’язок з Василем вони вийшли минулого літа. А в грудні Apple подала заперечення в управління з патентів і товарних знаків США, намагаючись заблокувати заявку українського режисера на ТМ. Найдорожча компанія у світі стверджує, що глядачі помилково повірять, що Apple-Man пов’язаний з Apple, і що фільм послабить її бренд.

У претензії йдеться, що в листопаді Василь Москаленко подав в США заявку на реєстрацію бренду APPLE-MAN в класі товарів і послуг № 9.

Ось що до цього класу відноситься:

Downloadable computer game software for use on mobile and

cellular phones; Downloadable e-books in the field of superhero stories;

Downloadable e-books in the field of comics and graphic novels;

Downloadable fiction e-books on a variety of topics; Downloadable video

and computer game programs; Downloadable films and movies featuring

superheroes provided via a video-on-demand service; E-books featuring

superheroes recorded on computer media; E-books featuring superhero

comics recorded on computer media; Fiction e-books on a variety of topics

recorded on computer media; Recorded computer gaming software for

recreational game playing purposes; Downloadable comic strips;

Downloadable films and television programs featuring superheroes provided via a video-on-demand service; Motion picture films about superheroes.

У своїй претензії Apple пояснює, що реєстрація бренду APPLE-MAN може привести до того, що користувачі сплутають твір українського режисера з відомим брендом. 

Пізніше претензія прийшла в паперовому вигляді до Києва «467 сторінок юридичної термінології»» Режисер обіграв його у своєму зверненні на YouTube, де він чекав на Новий рік подарунок — «щось від Apple». 

«І це дуже дивно, тому що мій фільм не має нічого спільного з корпорацією Apple. Я ніколи не згадував нічого про макбуки, айфони та інші товари Apple», — розповідав Москаленко.

Він каже, що розуміє: Apple хоче захистити свій бізнес від негативного впливу. Але у режисера немає ніяких поганих намірів і конотацій, що стосуються продуктів Apple. Тому він буде радий відправити в американську компанію фінальний варіант фільму до прем'єри, щоб Apple в цьому переконалася. 

Видання The Hollywood Reporter наводить аргументи сторін в американській суперечці.

Джозеф Петерсен, партнер Kilpatrick Townsend & Stockton LLP, що представляє Apple:

«Споживачі, які зіткнулися зі знаком заявника, швидше за все, зв’яжуть цей знак з Apple, тому що він дуже схожий на знак APPLE і в цілому створює аналогічне комерційне враження. Дійсно, товарний знак заявника повністю включає в себе знаменитий товарний знак Apple, просто додаючи в нього загальний термін „людина“».

Джеремі Еш з JPG Legal, що представляє інтереси Москаленка, стверджує, що слово «яблуко» не є фірмовим словом, і фільм не введе глядачів в оману.

«Це смішно. Вони дійсно хочуть володіти словом „Apple“ у всіх галузях», — підкреслює він. 

Як каже Еш, оскільки у такої компанії, як Apple, є сотні мільйонів доларів, вони постійно порушують справи проти його клієнтів з малого бізнесу. 

«Тільки тому, що вони можуть витратити $300 000, щоб довести справу до кінця, а мій клієнт не може потягнути ці витрати, Apple знає, що вони, ймовірно, виграють тут», — підкреслює юрист.

Apple Music Vs Spotify. Как стриминговые гиганты боролись за музыку рокера Нила Янга и при чем здесь антиваксы
Apple Music Vs Spotify. Як стрімінгові гіганти боролися за музику рокера Ніла Янга, і при чому тут антивакси
По темі
Apple Music Vs Spotify. Як стрімінгові гіганти боролися за музику рокера Ніла Янга, і при чому тут антивакси
«Мы создали продукт который в своем направлении победил Apple». Как Даниил Корогодский оказался на пороге технологического прорыва на сотни миллионов долларов
«Ми створили продукт, який у своєму напрямку переміг Apple». Як Данило Корогодський опинився на порозі технологічного прориву на сотні мільйонів доларів
По темі
«Ми створили продукт, який у своєму напрямку переміг Apple». Як Данило Корогодський опинився на порозі технологічного прориву на сотні мільйонів доларів
Читайте главные IТ-новости страны в нашем телеграме
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни в нашому телеграмі
Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Apple показала нові AirPods Pro. Що про них відомо
Apple показала нові AirPods Pro. Що про них відомо
Apple показала нові AirPods Pro. Що про них відомо
Apple Watch Series 8 та Apple Watch: що відомо про нові гаджети, які щойно показала компанія Apple
Apple Watch Series 8 та Apple Watch: що відомо про нові гаджети, які щойно показала компанія Apple
Apple Watch Series 8 та Apple Watch: що відомо про нові гаджети, які щойно показала компанія Apple
Як можуть виглядати нові Apple Watch, які ви побачите сьогодні ввечері. Є інсайд
Як можуть виглядати нові Apple Watch, які ви побачите сьогодні ввечері. Є інсайд
Як можуть виглядати нові Apple Watch, які ви побачите сьогодні ввечері. Є інсайд
В мережі з'явилося фото iPhone 14 Pro. Він не має «чубчика»
В мережі з'явилося фото iPhone 14 Pro. Він не має «чубчика»
В мережі з'явилося фото iPhone 14 Pro. Він не має «чубчика»

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.