Стас ЮрасовТаке життя
15 серпня 2022, 18:15
2022-08-15
Незабаром ти побачиш на своєму iPhone ще більше реклами. Вона буде навіть на Apple-картах
Згодом Apple може розмістити рекламу в більшій кількості програм, попередньо встановлених на вашому iPhone та інших пристроях Apple, зокрема в Maps, Books і Podcasts. Про це пише The Verge.
Згодом Apple може розмістити рекламу в більшій кількості програм, попередньо встановлених на вашому iPhone та інших пристроях Apple, зокрема в Maps, Books і Podcasts. Про це пише The Verge.
Згідно зі звітом Марка Гурмана з Bloomberg, Apple внутрішньо перевірила можливість пошукової реклами в Картах, яка відображає рекомендації, коли ви шукаєте ресторани, магазини чи інші підприємства поблизу.
Apple вже реалізує подібну модель реклами в App Store, оскільки розробники можуть заплатити за рекламу свого додатка на сторінці пошуку за певним запитом, наприклад «ігри-головоломки» або «редактор фотографій».
Як зазначив Гурман, реклама на Картах могла б працювати так само: компанії платили б за показ у верхній частині результатів пошуку, коли користувачі вводять певні пошукові терміни.
Гурман вважає, що Apple також могла б представити рекламу у своїх додатках Podcasts і Books. Потенційно це може дозволити видавцям розміщувати рекламу в областях кожного додатка або платити, щоб їхній вміст розміщувався вище в результатах пошуку.
Як і Карти, Подкасти та Книги наразі показуються без реклами.
І хоча в App Store вже є реклама на вкладці «Пошук», Гурман очікує, що Apple розширить рекламу на вкладку Today та сторінки завантаження програм, що відповідає попереднім звітам журналістів з 9to5Mac, Apple Insider і MacRumors. Відповідно до 9to5Google, реклама на вкладці Today відображатиметься у вигляді більших карток зі словом «Оголошення», розташованим під назвою програми, тоді як реклама на окремих сторінках програми буде виділена синім кольором у розділі «Вам також може сподобатися».
Гурман також згадує про потенціал реклами на Apple TV Plus і каже, що компанія може створити недорогу підписку із підтримкою реклами, що Netflix і Disney Plus планують зробити до кінця цього року.
Зараз Apple TV Plus пропонує лише 4,99 доларів на місяць без реклами.
Apple вперше представила рекламу в App Store у 2016 році, а також відображає програми в своїх додатках Stocks і News. У вересні минулого року компанія почала запитувати користувачів, чи хочуть вони ввімкнути персоналізовану рекламу, яка з’являється в цих додатках, відповідно до власної політики прозорості відстеження додатків (ATT), яка коштує соціальним платформам мільярди доларів.