🚀 Trustee Plus - ваш криптогаманець з вбудованою платіжною карткою тут 👉

«Зараз не час сваритись, бо всі ми рідні». Як креативна агенція Bickerstaff і «ҐоКарпати» зробили з реклами зворушливий мультфільм про війну

Креативна агенція Bickerstaff регулярно займається різноманітною рекламою. Але у випадку проєкту для «ҐоКарпати» вона перевершила себе. Адже вийшла не проста реклама, а повноцінний чуттєвий мультфільм про масштабне вторгнення росії до України та зміни в життях українців, які принесла із собою війна. Результат — понад мільйон переглядів лише на YouTube за декілька днів.

Ми поспілкувалися з представниками Bickerstaff, які відповідали за розроблення мультфільму. І дізналися, як увесь виробничий процес був влаштований ізсередини.

Залишити коментар
«Зараз не час сваритись, бо всі ми рідні». Як креативна агенція Bickerstaff і «ҐоКарпати» зробили з реклами зворушливий мультфільм про війну

Креативна агенція Bickerstaff регулярно займається різноманітною рекламою. Але у випадку проєкту для «ҐоКарпати» вона перевершила себе. Адже вийшла не проста реклама, а повноцінний чуттєвий мультфільм про масштабне вторгнення росії до України та зміни в життях українців, які принесла із собою війна. Результат — понад мільйон переглядів лише на YouTube за декілька днів.

Ми поспілкувалися з представниками Bickerstaff, які відповідали за розроблення мультфільму. І дізналися, як увесь виробничий процес був влаштований ізсередини.

Як народилася ідея створення відео?

Маша Кочуренко (Strategist at bickerstaff): Після повномасштабного вторгнення росії на територію нашої країни до нас звернувся бренд «ҐоКарпати». Найважливішим питанням було, як саме має комунікувати бренд під час війни. 

Ми почали шукати нашу правду. Це щось таке, що розкривало б нас під час цього періоду.

«ҐоКарпати» — родом із Карпат. І ми пригадали, що в перші місяці війни багато українців почали переїжджати саме в цей регіон країни, бо він видавався найбезпечнішим. 

Серед вас точно знайдеться знайомий або знайомий знайомого, хто переїхав на деякий час саме туди. Так ми й віднайшли правду про те, що Карпати стали прихистком для українців з усіх куточків України. Стали місцем, де зібралися такі рідні й такі різні українці.

На що ви орієнтувалися під час створення? Були якісь референси?

Ілля Ануфрієнко (Founder & Creative Director у Bickerstaff): у роботі ми намагаємося уникати референсів: прямих чи опосередкованих. Наш головний референс — це відчуття аудиторії, її страхи, мотиви, бар’єри й наші думки про те, чим ми можемо бути корисні нашим людям.

Які емоції та відчуття ви бажали викликати у глядачів?

Ілля: Нам хотілося нагадати про нашу єдність. Бо нас ніхто не вчив і не готував до того, що зараз відбувається. Коли загроза відходить — починається втома / пошук зради / повчання про те, як правильніше кохати Батьківщину тощо. 

Але всі ми Українці, і навіть якщо хтось робить щось не так, зараз не час сваритись, бо всі ми рідні.

Скільки часу зайняла робота?

Ілля: Увесь проєкт, починаючи від стратегії до виходу мультфільму та появи пляшок на полиці супермаркетів, зайняв чотири місяці.

Як саме відбувався робочий процес?

Ілля: Це доволі складний проєкт, що складався з багатьох етапів: стратегії, креативних концептів, дизайнів і продакшн-комунікації. Щоби все відбулося як треба, проєктом керувала наша акаунт-директорка Яна Брусенцева, щоби ніде нічого не втратилось, і все відбувалось, як за годинником, навіть коли йшло не за годинником.

Ми почали зі стратегії, яку розробляла Маша Кочуренко — шукали ролі в житті людей саме зараз. Що саме ми можемо зробити або сказати, щоб підтримати, які проблеми всіх турбують, як змінилось зараз споживання нашого продукту, його контекст.

Після розроблення стратегії ми почали шукати ідеї, штормити всі разом. Маша Кочуренко, я, Марина Чернявська — у нас було кілька опцій можливої реалізації нашого стратегічного повідомлення. Ідея створити мультфільм на цю тему всім сподобалась найбільше, бо якісного брендового контенту зараз майже немає, тим паче на актуальні теми. Тож ми взялися вигадувати сюжет, шукати стилістики для майбутнього мультфільму, та, звісно, малювати всю цю красу.

Над ілюстраціями працювала наша неймовірно талановита ілюстраторка та джуніор-арт — Агата Єгошина, з якою ми відшукали характер персонажів, стилістики та відмальовували весь сюжет. Але роботи було так багато, що для того, щоб вкластися в терміни, нам довелось звернутись за допомогою та запросити ще талановитих ілюстраторів. Саме тому до нас долучився Женя Велічев, який теж створював дуже багато сцен разом із нами та допоміг випустити ролик відносно вчасно. 

Коли було створено розкадрування, і ми зрозуміли, що сюжет уже добре працює, то звернулись до анімаційної студії And Action. Вони зробили так, щоби вся та краса, яку ми намалювали, почала рухатись, жити своїм життям. І ось уже вийшов повноцінний короткометражний мультфільм. Це була дуже динамічна та потужна робота, бо студія працювала в стислі терміни та робила все на дуже високому та якісному рівні, наш чатик не замовкав ні на вихідних, ні вдень, ні ввечері, завжди щось неслось, обговорювалось і дороблювалось.

Це доволі складний процес, який нам допоміг організувати Сергій Воронін. Він дуже талановитий продюсер, із яким ми багато працювали над різними проєктами, і завдяки йому над мультфільмом працювали дійсно найкращі. У такій роботі дуже багато чого залежить від деталей — наприклад, музика створює дуже багато атмосфери. Тому ми запросили одного з найкрутіших композиторів Cape Cod, який нам записав композицію в дусі українського фанку, щоб підкреслити необхідну драматургію мультфільму. 

Без усіх цих талантів не вийшло б такої класної історії.

Як вплинули воєнні дії на роботу? Ті ж відключення електрики й інше мали труднощі вам створити, напевно

Ілля: Дискомфортно, але не критично. Саме через воєнні дії в нас виникало багато ускладнень на різних етапах —  накладались переїзди / відключення світла / інші незаплановані обставини. Через це початкові терміни трохи посунулись.

Чи плануєте ви ще робити щось у подібному напрямі?

Маша: Це довгострокова історія для бренда. Герої нашого ролика-мультика мігрували на пакування, і тепер ми зможемо більше розкривати наших персонажів. Тому якщо питання полягало в тому, чи побачимо ми продовження історії наших героїв, то, найімовірніше, — так.

Креативна агенція Banda і Мінкульт запропонували жест до Дня Незалежності. Він дуже вульгарний
Креативна агенція Banda і Мінкульт запропонували жест до Дня Незалежності. Він дуже вульгарний
По темi
Креативна агенція Banda і Мінкульт запропонували жест до Дня Незалежності. Він дуже вульгарний
Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn
Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn
По темi
Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.