Як dev.ua тестили болід айтішника — відео 🏎

Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn

Співзасновник рекрутингової агенції Don’t Panic Євген Гайдученко похвалився тим, що компанія вже сьомий місяць працює за чотириденним робочим тижнем.

Залишити коментар
Українська рекрутингова агенція вже 7 місяців працює на чотириденці. Ось що про це пишуть в LinledIn

Співзасновник рекрутингової агенції Don’t Panic Євген Гайдученко похвалився тим, що компанія вже сьомий місяць працює за чотириденним робочим тижнем.

«Все супер. З того часу як ми почали цей експеримент, закрили 16 вакансій — цей показник не нижчий за такий же період минулого року. Отримуємо значно більше запитів на місце в команді», — розповідає він.

За словами Гайдученка, робоча атмосфера стала ще кращою, і про вигоряння когось в команді не чули вже дуже давно.

«Судячи з усього, на показники впливає мотивація, професіоналізм та коректні бізнес-процеси, а не кількість робочих годин», — зазначає рекрутер.

При цьому Гайдученко наголосив, що його агенція — не велика ІТ компанія. «Наші показники й КПІ відрізняються. Тому, якщо думаєте вводити чотириденний графік у себе, зверніть увагу на ті особливості, які стосуються ваших показників і КПІ», — написав Євген.

Він побажав, щоб усім запровадити цей «прекрасний баланс» вдалося.

Під постом Гайдученка десятки заздрісних коментарів. dev.ua публікує найцікавіші. 

Багато коментаторів такий варіант вітають.

Та є і скептики. 

Є серед коментарів і запити про подальше скорочення робочого часу. 

Українська IT-компанія шукає фахівців на 4-денний тиждень. А як до такого формату ставиться ринок? Запитали у Ciklum TECHIIA та інших
Українська IT-компанія шукає фахівців на 4-денний тиждень. А як до такого формату ставиться ринок? Запитали у Ciklum, TECHIIA та інших
По темi
Українська IT-компанія шукає фахівців на 4-денний тиждень. А як до такого формату ставиться ринок? Запитали у Ciklum, TECHIIA та інших
Хочете працювати 4 дні на тиждень? Ось що думають топи з цього приводу
Хочете працювати 4 дні на тиждень? Ось що думають топи з цього приводу
По темi
Хочете працювати 4 дні на тиждень? Ось що думають топи з цього приводу
«Якщо ти не Міддл+ то рекрутерка вважає що вона цар і бог». Що айтішників дратує в роботі рекрутерів
«Якщо ти не Міддл+, то рекрутерка вважає, що вона цар і бог». Що айтішників дратує в роботі рекрутерів
По темi
«Якщо ти не Міддл+, то рекрутерка вважає, що вона цар і бог». Що айтішників дратує в роботі рекрутерів
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
Це призводить до того, що ваш профіль частіше показується російським HR-спеціалістам.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти. 
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.