Біг Дата від мобільного оператора і як вона робить Біг Ворк для бізнесу
Розберемо кейси реальних компаній і зіграємо у гру, де у віртуальному містечку можна віднайти промокод на Big Data послуги lifecell.
Розберемо кейси реальних компаній і зіграємо у гру, де у віртуальному містечку можна віднайти промокод на Big Data послуги lifecell.
Big Data — це масштабний напрям, який дає змогу бізнесу ухвалювати обґрунтовані рішення на основі реальних даних. Для яких цілей цю аналітику використовує бізнес і які результати отримує, — розберемося разом з Катериною Шульгою, керівницею проєктів і програм Big Data в lifecell.
Big Data, або великі дані, дають змогу аналізувати величезні масиви даних для виявлення трендів і вподобань клієнтів. Це працює шляхом збору анонімних і неперсоналізованих даних про поведінку користувачів, що дозволяє створювати таргетовані маркетингові кампанії, підвищувати конверсії та залучати нових клієнтів.
Портрет клієнта — це знеособлене поєднання демографічних, соціальних, поведінкових факторів та інших характеристик. Що детальніше складено цей портрет, то точнішими будуть PR-акції та маркетингові заходи, комунікація з аудиторією, рекламна стратегія загалом. Параметри для аналізу: вік, стать, наявність дітей, геолокація, ОС мобільного пристрою, користування інтернетом, користування месенджерами, наявність автомобіля, поїздки за кордон тощо.
Проаналізувати територію за допомогою геолокації, щоб визначити концентрацію цільової аудиторії в розрізі окремих локацій (району, міста) й визначити вдале місце проведення кампанії чи розташування нового магазину
Завдяки Big Data послузі «Геоаналітика» можна оцінити та проаналізувати потенційний трафік переміщення цільової аудиторії, розробити теплові карти, оцінити ефективність уже наявних торгових точок та інше.
Через точно налаштовану таргетингову комунікацію сповістити ЦА про релевантні для неї товари й послуги, пропозиції та акції
Таргетована комунікація — актуальна та цінна для потенційного споживача, адже враховує його сьогоднішні інтереси, потреби та запит. А що чіткіший таргет — то більша конверсія.
Оцінити схильність клієнта до покупки завдяки маркетинговому скорингу та створити релевантну пропозицію
Проаналізувавши поведінку клієнта як абонента, можна передбачити його ймовірний вибір у майбутньому, сформувати релевантну цінову пропозицію й інше, що принесе високу рентабельність рекламної кампанії.
Запит кожного бізнесу унікальний і потребує такого ж унікального підходу. Саме так і працює Datacell від lifecell — набір інструментів на базі Big Data, який враховує потреби компанії.
«Особливо зараз, у буремні часи війни, інструменти Big Data допомогли багатьом компаніям не втратити свій потенціал через масштабну міграцію, нестачу персоналу чи необхідність працювати попри блекаути тощо. Правила бізнес-гри змінились і продовжують змінюватися щодня. Потрібно швидко адаптуватися, заново вивчати свою ЦА, шукати нові локації, ніші та грамотно комунікувати з потенційними клієнтами», — підкреслює Катерина Шульга, керівниця проєктів і програм Big Data в lifecell.
Що більше аналітичної інформації отримує компанія — то потужнішу стратегію обирає, тим самим залучає більше клієнтів і підвищує прибутковість бізнесу. Однак у цю гру грають удвох. Значення має не лише чітко підібрана цільова аудиторія чи правильна локація, з чим вам може допомогти мобільний оператор, а й сама по собі пропозиція, яку формує компанія, — вона має бути цікавою та привабливою. Також важливо для початку чітко розуміти бізнес-ціль, яку переслідує компанія. Бо саме вона впливає на зміст розсилки й інструменти, які найбільш вдало допоможуть її досягнути.
Інструменти Big Data використовують поєднання демографічних, соціальних, поведінкових факторів та інших характеристик, щоб отримувати необхідну аналітику на запит. Водночас мобільний оператор lifecell дотримується законодавства про захист персональних даних — усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються в агрегованому та неперсоніфікованому вигляді на основі знеособлених даних.
«Ми поважаємо наших абонентів, адже розсилка таргетованих повідомлень здійснюється лише тим абонентам, які надали на це згоду. Тому наші розсилки лояльні. Водночас усі персональні дані абонентів убезпечені», — додає Катерина Шульга, керівниця проєктів і програм Big Data в lifecell.
Щоб наочно продемонструвати, як можна використовувати великі дані, вирішуючи свої повсякденні бізнес-задачі, редакція dev.ua разом із lifecell розробили онлайн-гру з кейсами компаній, які використовують Big Data вже сьогодні.
BigData City — це віртуальне бізнес-містечко, у якому кожен персонаж представляє реальну компанію з українського ринку та має власну історію успіху завдяки використанню великих даних від lifecell. У межах гри на прикладі трьох бізнес-кейсів із різних сегментів ринку можна дізнатися більше про те, як працює Big Data на практиці та які результати вона приносить компаніям:
Кейс № 1: Компанія онлайн-страхування використовувала Big Data для таргетованих RCS-розсилок на 12 000 користувачів, що дало близько 200 відвідувачів сайту та до 10 транзакцій. Співпраця почалась швидко, з чітким визначенням бізнес-цілей та експериментами для досягнення кращих результатів.
Кейс № 2: Компанія з доставки замороженої продукції використовує таргетовані розсилки з геоаналітикою, щоб залучати покупців у радіусі нових точок продажу. Розсилки мають високу рентабельність, а промокоди дозволяють чітко відстежувати конверсію.
Кейс № 3: Компанія міжнародної логістики застосовує Big Data для SMS-розсилок, що дозволило підвищити конверсію на 10–15%. Таргетована реклама допомогла створити конкурентні пропозиції та покращити комунікацію з клієнтами.
Завершивши діалоги з усіма персонажами на гравця чекає нагорода — промокод на 20% знижку на Big Data послуги lifecell.
Готові? Тоді вперед до гри BigData City від lifecell. Проходження гри займає 10–15 хвилин.