💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Наталя ХандусенкоНавколо IT
13 березня 2024, 11:46
2024-03-13
Bluesky, конкурент Х, дозволить розробникам і користувачам створювати власні сервіси модерації
У лютому Bluesky відкрила реєстрацію для всіх охочих, після чого всього за день набрала майже мільйон нових користувачів. Вчора конкурент Х повідомив, що відкриває доступ до свого інструменту Ozone, який дозволяє розробникам та користувачам створювати сервіси модерації.
У лютому Bluesky відкрила реєстрацію для всіх охочих, після чого всього за день набрала майже мільйон нових користувачів. Вчора конкурент Х повідомив, що відкриває доступ до свого інструменту Ozone, який дозволяє розробникам та користувачам створювати сервіси модерації.
Bluesky заявила, що ця зміна дасть користувачам «безпрецедентний контроль» над їхнім контентом в соцмережі. Соцмережа почне дозволяти користувачам встановлювати фільтри від незалежних сервісів модерації на додаток до того, що вже пропонує Bluesky. В результаті користувачі зможуть створювати індивідуальний досвід відповідно до своїх уподобань, пише TechCrunch.
На практиці ці інструменти модерації матимуть вигляд сервісів маркування. Розробники зможуть створювати власні системи фільтрації, до яких зможуть приєднатися інші користувачі. Наприклад, можна створити службу модерації, яка блокуватиме фотографії павуків і всі такі зображення зникнуть зі стрічки.
Цього тижня фільтри служби модерації будуть доступні на десктопній версії Bluesky, а незабаром з’являться і на мобільній.
У Bluesky кажуть, що встановити фільтри від незалежних сервісів модерації буде так само просто, як і підписатися на інший акаунт.
Сервіси модерації дадуть змогу користувачам повідомляти про контент, тож якщо побачите немарковане зображення павука, зможете повідомити про це сервісу.
Засновник Twitter Джек Дорсі презентує нову соціальну мережу на блокчейні та з контрольованими алгоритмами Bluesky Social. У ній уже понад 30 000 користувачів
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.