🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Укртелеком просуває хмарний геймінг в Україні. Інтерв’ю з комерційним директором Ігорем Яремчуком

В Україні набирає обертів технологія хмарного геймінгу. Для того, щоб гравці мали змогу приєднатися до таких платформ як, наприклад, Boosteroid, інтернет-провайдер повинен відповідати низці технічних вимог. 

Залишити коментар
Укртелеком просуває хмарний геймінг в Україні. Інтерв’ю з комерційним директором Ігорем Яремчуком

В Україні набирає обертів технологія хмарного геймінгу. Для того, щоб гравці мали змогу приєднатися до таких платформ як, наприклад, Boosteroid, інтернет-провайдер повинен відповідати низці технічних вимог. 

Ми поспілкувалися з комерційним директором АТ Укртелеком Ігорем Яремчуком та дізналися, як компанія підготувала свою мережу до нових сервісів.  Провайдер в цілому готовий до збільшення кількості гравців у хмарі й пікових навантажень. Поточна місткість його прямих з’єднань складає понад 700 Гбіт/с, а зовнішніх інтернет-каналів — більш як 300 Гбіт/с. До того ж, середнє значення затримки на мережі становить 20 мілісекунд, що дозволяє гравцям насолоджуватися грою.

Далі про це — детальніше.

— Як виникла ідея про партнерство між Укртелеком і Boosteroid? Які переваги воно дає для обох компаній та користувачів?

Укртелеком продовжує активно розвивати цифрові сервіси та шукає партнерства, які розширюють можливості для наших абонентів. Одним із таких кроків стало об’єднання зусиль із платформою хмарного геймінгу Boosteroid. Це партнерство дає змогу поєднати стабільність високошвидкісного оптичного інтернету Укртелеком із передовими технологіями стримінгу відеоігор. Boosteroid — відомий гравець на світовому ринку хмарного геймінгу, який відкриває доступ до найпопулярніших ігор практично на будь-якому пристрої — ноутбуці, смартфоні, телевізорі, планшеті чи навіть в авто.

Клієнти Укртелеком мають змогу без додаткових інвестицій у «залізо» отримати якісний геймерський досвід зі знижкою 50%, а Boosteroid — додаткову аудиторію серед наших клієнтів. 

Для нас це також підтвердження того, що наша мережа готова до високих навантажень і може забезпечити стабільний зв’язок для сучасних сервісів.

— Наскільки готова мережа Укртелеком до навантажень, які створюють сервіси хмарного геймінгу? Чи вживалися якісь спеціальні заходи для оптимізації інфраструктури під такі сервіси?

Хмарний геймінг — це один із найбільш чутливих до якості з’єднання сервісів. Високі вимоги до швидкості, низького ping і стабільності з’єднання — це виклик, якому наша мережа відповідає завдяки постійній модернізації.

Зокрема, ми розширюємо пропускну здатність магістральних каналів, організовуємо прямі з’єднання з національними та міжнародними операторами, що, своєю чергою, дозволяє мінімізувати затримки за рахунок оптимізації маршрутизації. Середнє значення затримки на нашій мережі становить 20 мілісекунд.

Це дає змогу клієнтам Укртелеком отримувати найкращий досвід хмарного геймінгу. 

Звісно, ми готові до збільшення кількості гравців у хмарі й пікових навантажень: поточна місткість наших прямих з’єднань складає понад 700 Гбіт/с, а зовнішніх інтернет-каналів — більш як 300 Гбіт/с.

— Як змінилися якісні характеристики мережі Укртелеком за останні роки? Які ключові оновлення були впроваджені? Наскільки вони покращили стабільність і швидкість з'єднання.

За останні роки ми інвестували значні ресурси в розбудову мережі. Йдеться не лише про розширення покриття оптики за технологією GPON, а й про покращення якості всієї інфраструктури.

За час повномасштабної війни ми проклали понад 18 000 км оптики. По всій країні реалізовуємо проєкти з розширення оптичної мережі. Вже забезпечуємо можливість підключення до сучасних інтернет-сервісів більш ніж для трьох мільйонів домогосподарств (Homepass).

Серед ключових оновлень — збільшення пропускної здатності магістральних і міжнародних каналів, зміна топології мережі для оптимального розподілу абонентського трафіку, оновлення транспортного обладнання та оптимізація транспортних маршрутів. Це дало змогу знизити затримку, збільшити середню швидкість доступу та зробити з’єднання стабільнішим навіть у пікові години навантаження. 

Окрему увагу ми приділяємо кіберзахисту. В умовах зростання загроз ми посилили систему моніторингу трафіку, впровадили сучасні рішення з виявлення та запобігання DDoS-атакам і розширили засоби захисту від несанкціонованого доступу. Це не лише підвищує безпеку наших користувачів, а й забезпечує стабільність роботи мережі навіть у разі складних кіберінцидентів.

— Чи достатньо можливостей мідної інфраструктури для підтримки хмарного геймінгу?

Мідні технології, особливо ADSL, мають свої обмеження, і якість хмарного геймінгу може бути не найкращою. Ми усвідомлюємо це, тому активно переводимо наших абонентів на оптику.

Зараз у мережі ще залишається частина користувачів ADSL, але наша мета — зменшити їхню частку, забезпечуючи можливість підключення до оптики.

— Який відсоток абонентів Укртелеком використовує сервіси, що потребують високої пропускної здатності, такі як хмарний геймінг, стрімінгові платформи та VR? Чи відзначаєте ви зростання попиту на такі послуги?

Ми спостерігаємо чіткий тренд на зростання споживання контенту, який вимагає високої швидкості інтернету. Відео у 4K, VR-додатки, хмарний геймінг — усе це стає частиною цифрового життя наших користувачів.

— Чи розглядає Укртелеком можливість встановлення дзеркала Boosteroid у своїй мережі? Чи ведуться переговори щодо цього?

Ні, наразі в цьому немає потреби.

— Які дзеркала контент-сервісів вже працюють на мережі Укртелеком? Як вони впливають на якість послуг для користувачів?

На мережі Укртелеком уже працюють дзеркала Google, Meta (Facebook), MEGOGO та Sweet.TV. Це дає змогу значно зменшити затримку та прискорити доставку контенту до користувачів, а також зменшити навантаження на мережу, зокрема, на зовнішні інтернет-з’єднання.

Читайте також
«Укртелеком» переводить своїх клієнтів з Oll.tv на Megogo
«Укртелеком» переводить своїх клієнтів з Oll.tv на Megogo
«Укртелеком» переводить своїх клієнтів з Oll.tv на Megogo
Збитки – 450 млн грн. В «Укртелекомі» розповіли про роботу під час війни
Збитки – 450 млн грн. В «Укртелекомі» розповіли про роботу під час війни
Збитки – 450 млн грн. В «Укртелекомі» розповіли про роботу під час війни
«Укртелеком» повністю перевів місто Дніпро з мідної на оптичну мережу. Якою тепер буде швидкість
«Укртелеком» повністю перевів місто Дніпро з мідної на оптичну мережу. Якою тепер буде швидкість
«Укртелеком» повністю перевів місто Дніпро з мідної на оптичну мережу. Якою тепер буде швидкість
Потрійний ріст кібератак, слід хакерів Gamaredon, нові деталі про атаку на «Укртелеком». Найцікавіше з брифінгу Держспецзв’язку
Потрійний ріст кібератак, слід хакерів Gamaredon, нові деталі про атаку на «Укртелеком». Найцікавіше з брифінгу Держспецзв’язку
Потрійний ріст кібератак, слід хакерів Gamaredon, нові деталі про атаку на «Укртелеком». Найцікавіше з брифінгу Держспецзв’язку

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.