💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Угода тижня — Adobe купує Figma. Що про це думають дизайнери?

Новина про те, що Adobe купує сервіс для створення векторної графіки Figma, стала однією з головних подій тижня. Для дизайнерів взагалі найголовнішою, тому що Figma — чи не найкращий інструмент на ринку дизайну. І невідомо, як на нього вплине злиття з Adobe.

Зібрали думки дизайнерів щодо цієї угоди, а також про потенційне майбутнє Figma.

Залишити коментар
Угода тижня — Adobe купує Figma. Що про це думають дизайнери?

Новина про те, що Adobe купує сервіс для створення векторної графіки Figma, стала однією з головних подій тижня. Для дизайнерів взагалі найголовнішою, тому що Figma — чи не найкращий інструмент на ринку дизайну. І невідомо, як на нього вплине злиття з Adobe.

Зібрали думки дизайнерів щодо цієї угоди, а також про потенційне майбутнє Figma.

Анна Передиста, Lead UI/UX-Designer

Я чула, що деякі дизайнери незадоволені цією новиною. З одного боку, я розумію їх: Adobe здирає кінські гроші за підписки, з деяких продуктів прибирає потрібні фічі і не додає роками необхідні. Проте деякі продукти хоч і повільно, але все ж таки розвиваються.

Як дизайнер ігрових інтерфейсів, я часто не можу використовувати лише векторні програми для своєї роботи, якою є Figma. Тому я все одно використовую зв’язку Photoshop + Figma. Звичайно, хотілося б, щоб вони були краще синхронізовані. На кшталт Adobe Illustrator і Photoshop або Adobe XD і Photoshop.

В ігрових інтерфейсах часто є елементи арту. Звичайно, це багато в чому від проєкту залежить, але часто дизайнеру потрібно просто зробити мазок пензлем.

Доводиться робити його у Photoshop, зберігати картинкою та вставляти у Figma. А якщо його потрібно потім підредагувати, то знову потрібно повторити ті самі дії. Це дуже незручно та ускладнює роботу. Потрібний якийсь зручний матчинг цих двох програм.

Тож я радше рада цій новині.

В’ячеслав Біда, Product Designer

Рік тому я читав деякі прогнози, що Framer займе перше місце серед інструментів дизайну 2022 року, це були дуже революційні настрої. Але зараз у нас може з’явитися реальна точка змін, як це було раніше з появою Figma і масовим відходом від Sketch. Так, це не буде зі швидкістю блискавки. Але це еволюція, не можна переробити всі процеси навіть за півроку.

20 мільярдів доларів… Figma не продалася, її продали та отримали свої прибутки інвестори, а не команда. Це все бізнес, команда все та ж сама буде.

Але навіщо Adobe мати її у своїй інфраструктурі, мені зараз не ясно. Прийняти як заміщення до XD? Можливо, Adobe вміє вбивати свої продукти. Поставити поряд? Так само, це вб'є XD через якийсь час.

Ком’юніті не в захваті від цього, у нас зараз дуже передовий продукт, який слухає своїх користувачів. І це не тільки дизайнери інтерфейсів, навіть архітектори та кравці можуть полегшити собі життя із Figma. Нові плагіни навіть не встигаєш дивитися, а вони круті, виходять щотижня пачками. Чи буде так і надалі?

Мої висновки такі — вивчати Framer, спостерігати за подальшою ситуацією з Figma.

Роман Севастьянов, Founder та CEO платформи для дизайнерів Awesomic

Я завжди вважав, що об'єднання Adobe та Figma — це лише питання часу. Так у результаті і склалося.

20 мільярдів — це дуже хороша ціна. Рік тому Figma оцінювалась у 10 мільярдів. Приріст вартості ще 10 мільярдів — це дуже багато.

Також зараз відбувається дуже стрімкий розвиток технологій штучного інтелекту. Йдеться про нейронні мережі для створення зображень на кшталт DALL-E. І існує ризик, що з розвитком подібних технологій потреба в інструментах рівня Figma відпаде. Тому об'єднання з Adobe допоможе знизити ризики.

Ще один важливий момент стосується самої Adobe. Компанія зараз трохи на відстаючому рівні технологічного розвитку. Той же Photoshop та інші інструменти — це класичні програми, які потрібно окремо завантажувати та встановлювати на ПК. Раніше взагалі на дисках все продавалося. Тобто такий собі old school.

А Figma — це інструмент дуже сучасний. Він працює в вебі, в нього є спільне редагування та колаборації. Тому для Adobe дуже важливо набути такого технологічного досягнення. Адже компанія сильно здала позиції у дизайнерському ком’юніті.

Ще раніше Adobe купила платформу Behance. Думаю, далі на ринку дизайну продовжиться консолідація великих гравців. Adobe спробує посилити свою монополію.

Тож ті 20 мільярдів — це не просто ціна за стартап. Це ціна виживання самої Adobe, яка в найгіршому випадку ризикує просто померти, як це було з Nokia.

Звичайно, ком’юніті дизайнерів дуже незадоволено подібним розвитком подій. Адже продукти Adobe застарілі, з ними дуже неприємно працювати. І монетизація там досить дорога і настирлива.

Є надія, що Figma продовжить далі жити своїм життям навіть усередині Adobe. Але цього ніхто не знає. Та якщо покупка відбулася, то, можливо, в Adobe усвідомили, що вони сильно поступилися маленькому стартапу. І зроблять із цього якісь висновки.

Андрій Данилов, Head of Product у MeMusic

Я не хочу бути ідеалістом, але мені здається, що ця угода позитивно вплине на всіх — як на Figma з її командою, так і на роботу інших продуктів Adobe. Adobe останнім часом на лаві запасних, бо програли у ніші, де з ними конкурувала Figma. Проте у них є гроші, досить великі, а у команди Figma є гарне розуміння ринку і продукту, який вони роблять.

Думаю, скоро ми побачимо анонс перезапуску якогось із сервісів Adobe, який інтерфейсно стане дуже схожий на Figma. І з функціями спільної роботи, наприклад, inDesign.

(оновлено) Adobe може купити графічний онлайн-редактор Figma за $15 млрд. Користувачі обурилися
(оновлено) Adobe може купити графічний онлайн-редактор Figma за $15 млрд. Користувачі обурилися
По темі
Adobe купить графічний онлайн-редактор Figma за $20 млрд. Користувачі обурилися
«Тут так душевно у Фігмі». Добірка мемов про покупку сервісу Figma за $20 млрд
«Тут так душевно, у Фігмі». Добірка мемов про покупку сервісу Figma за $20 млрд
По темі
«Тут так душевно, у Фігмі». Добірка мемов про покупку сервісу Figma за $20 млрд
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
По темі
Читайте головні ІТ-новини країни у нашому Telegram
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.