До того як перейти в бізнес, будував наукову карʼєру в радіофізиці, і, як виявилося потім, закладенні університетські цінності стали основою майбутнього життя. Адже дух свободи, взаємоповаги, відкритості, постійний пошук нового є невіддільними частинами успішної діяльності в сучасному світі ІТ. Перші кроки в бізнесі — робота системним адміністратором, програмістом, лідом ІТ команди в українських компаніях, що будувалися з нуля.
Важлива віха — робота в міжнародному рекламному холдингу WPP у ролі СІО в Україні. У порівнянні з попереднім досвідом, WPP був відкриттям політик, регламентів, процесів. Плани відновлення інфраструктури, плани продовження бізнесу, правила подорожей, бюджети й витрати. Плюс чудовий досвід роботи в інтернаціональній команді. Це як з маленького цеху перейти на сучасну фабрику. Але є й інша сторона медалі, — всілякі ініціативи мають пройти довгий шлях погодження. На Україну, як на невеликий ринок, дивилися трохи «з гори», хоча ми (не афішуючи свої плани) впроваджували найновіші на той час технології віртуалізації та хмарні рішення. Розроблена і впроваджена нами ERP система на порядок перевершувала аналоги в інших країнах.
Отримавши унікальний досвід хотілось більше свободи й настав час наступного кроку — перехід в ролі регіонального ІТ менеджера в «інкубатор» стартапів Zeoalliance. Це було занурення в неперервний двіж, хаос, з якого виросли, мабуть, найкрутіші команди й цікаві проєкти. CIO Zeoalliance якось кинув фразу, яка заставила мене замислитись: «управління людьми цікавіше і складніше, ніж управління технологіями». Згодом я прийшов до трохи іншої думки: побудова і вирощування команди є складним і цікавим процесом, без якого неможливо досягнути великого успіху. Синергія команди відкриває можливості розвʼязання таких задач, з якими не впораються найталановитіші одинаки.Uklon став для мене черговою віхою в розумінні ролі СІО і задач, на які треба наводити основний фокус.
ІТ технології — це набір інструментів, який дає змогу вирішувати масу задач, робить роботу людей більш ефективною, але не гарантує успіх компанії. Бо чим більше компанія, чим більш амбітні виклики, тим складніше система управління і взаємодії між людьми та командами. І тут на перший план виходить побудова ефективних процесів (особливо кроскомандних), впровадження систем автоматизації, що знижують кількість «ручної» роботи та помилок, усуває барʼєри й конфлікти між командами.