😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉

Як отримувати другу зарплатню, підпрацьовуючи в афіліат-маркетингу з CPA платформою SalesDoubler

Компанія SalesDoubler створила автоматизовану онлайн-платформу з афіліат-маркетингу, якій довіряють все більше рекламодавців і фахівців в роботі з інтернет-трафіком. 

Ось що ми про неї дізналися.  

Залишити коментар
Як отримувати другу зарплатню, підпрацьовуючи в афіліат-маркетингу з CPA платформою SalesDoubler

Компанія SalesDoubler створила автоматизовану онлайн-платформу з афіліат-маркетингу, якій довіряють все більше рекламодавців і фахівців в роботі з інтернет-трафіком. 

Ось що ми про неї дізналися.  

Здавалося б, ось два зовсім різних питання:

  • Як суттєво збільшити продажі товару на вашому онлайн-проєкті? 
  • Як заробити на фрілансі додаткові гроші, окрім зарплатні на основній роботі?  

Однак, попри відмінність питань, платформа SalesDoubler успішно інтегрує їх у свою єдину систему. На платформі рекламодавці та вебмайстри розвивають співпрацю на основі партнерських програм. Інтернет-магазини, сервіси, фінансові установи пропонують конкретні умови та винагороди за залучення користувачів, які здійснюють певні цільові дії, потрібні рекламодавцям. Вебмайстри своєю чергою залучають потенційних користувачів і отримують встановлену винагороду згідно з умовами партнерської програми. 

Редакція dev.ua поспілкувалася з СЕО Salesdoubler Олександром Бойком і дізналася, як працює екосистема CPA маркетингу.

Олександр Бойко, СЕО Salesdoubler 

Рекламодавці і вебмайстри: хто вони

SaleDoubler — це надійна ІТ платформа (система), яка поєднує між собою рекламодавців, котрі хочуть збільшити продажі своїх товарів чи послуг онлайн, та вебмайстрів, які готові за обумовлену винагороду залучати потенційних покупців на сайти рекламодавців з допомогою інструментів інтернет реклами.

Вебмайстер — це складна назва тільки на перший погляд. Насправді це може бути як окрема особа, яка залучає трафік для рекламодавця (за допомогою SEO, таргетованої реклами в соцмережах та інших трафікових каналів), так і будь-який сайт або ж медіаплатформа, яка акумулює на своєму майданчику відвідування користувачів.

Завдяки системі SaleDoubler кожен клік перетворюється на можливість додаткового заробітку для обох сторін. Це дає змогу рекламодавцям збільшувати продажі товарів чи послуг зразу, або в перспективі (через поступову домонетизацію лідів в лайфтаймі), а трафіковим партнерам отримувати стабільну винагороду за залучення цільової аудиторії.  

У чому переваги платформи SalesDoubler

По-перше, SalesDoubler пропонує власну зручну трекінгову систему. Вона допомагає ефективно відслідковувати конверсії, коли клієнт приходить від вебмайстра і здійснює цільові дії безпосередньо на сайті рекламодавця. До того ж є можливість трекінгу трафіку і через мобільний застосунок. По-друге, у SalesDoubler є зручна API система, тобто, спосіб для взаємодії двох або більше додатків. Таким чином дані клієнта можуть передаватися з однієї CRM-ки в іншу автоматично. По-третє, SalesDoubler — це величезна мережа партнерських програм з оплатою за дію. Основна перевага — це наявність власної системи, яка дозволяє забезпечувати взаємодію між тисячами партнерів. Звісно, є й інші переваги, такі як наявність ексклюзивних партнерів, доступу до яких немає на інших платформах, різні інструменти для вебмайстрів, що покращують їх роботу та ефективність, служба підтримки, яка завжди допоможе чи підкаже і т. д.

У CPA мережі представлено понад 550 партнерських програм, з яких біля 300 це фінансові програми в Україні та закордоном, понад 100 — інтернет-магазини та маркетплейси й ще 100+ розділяють різні онлайн сервіси. «Не тільки інтернет-магазини працюють з нами, а також банки, мікрофінансові компанії», — підкреслює Олександр. 

Коли вебмайстер приєднується до мережі SalesDoubler, то приймає умови співпраці та починає працювати з платформою, обираючи цікаві їй/йому партнерські програми. У відповідь, CPA-платформа бере на себе всю комунікацію, взаємодію з рекламодавцями, дозволяючи партнеру фокусуватися на монетизації трафіку. 

І навпаки, рекламодавцям не потрібно спілкуватися з десятками вебмайстрів, робити їм оплати, в чомусь їм допомагати на постійній основі, це все зусилля та час, на які не завжди є ресурс. Тому, тут партнерська мережа SalesDoubler якраз відіграє ключову роль, оскільки всю цю рутину компанія забирає на себе

Скільки можна заробляти, продаючи товари в інтернеті 

Афіліат-маркетинг можна поєднувати з основною роботою. Це дає можливість додаткового доходу. Навіть, якщо у людини всього кілька вільних годин на день, коли вона не займається основною роботою, цей час вона може присвятити вивченню різних прибуткових ніш. Отримані знання можна конвертувати в дії (створити сайт або лендінг під певну нішу, завести акаунти в соцмережах, запустити власний YouTube чи Telegram канал) та почати свій невеликий афіліатний шлях. Водночас для старту не потрібні додаткові дипломи чи сертифікати — все, що потрібно, це бажання освоїти новий напрямок та вільний час для його реалізації.

Тож, заробляти в партнерському маркетингу може людина з будь-якою зайнятістю чи професією: студент, домогосподарка, менеджер або ж ІТ-спеціаліст. 

За словами Олександра Бойка, досвідчені спеціалісти в цій сфері можуть заробляти від $15 000–20 000 на місяць. Тож, це складна й амбітна мета, але все ж можлива.

Що треба не забувати

Вебмайстер, який почав співпрацювати з SalesDoubler одразу після реєстрації отримує доступ до персонального кабінету. Там він/вона одразу може подивитися всі партнерські програми, які представлені на платформі. Тут усі пропозиції можна зручно переглянути та відсортувати за нішами, регіонами або цільовими діями. Тож, якщо знати тренди, то досить швидко можна знайти ту пропозицію, що має зацікавити вас для просування. Наприклад, зараз популярна така тема, як товари для енергонезалежності. Але завжди треба все добре прораховувати наперед.

«Знаю пару випадків з минулого року, коли хлопці просто вклали все, що в них було, в сонячні станції. А потім блекаути скасувалися, і вони просиділи рік. Просто віддавали вже їх на ЗСУ. Тому тут дуже важливо не закупати великі партії. Я розумію, що якщо купиш оптом, то буде і ціна зовсім інша. Але з іншого боку — можна нарватися на суттєвий касовий розрив», — підкреслює Бойко.

Є ще один варіант — партнерські програми відомих брендів, які можна рекламувати через CPA-платформу без жодних витрат на закупівлю товарів, логістику чи інші операційні питання. Ви реєструєтесь в мережі SalesDoubler та обираєте партнерську програму, наприклад Ecoflow або Bluetti, якщо ми вже говоримо про енергозбереження. Приводите потенційних покупців через спеціальні партнерські посилання. Вони здійснюють покупки на сайтах інтернет-магазинів. Ви отримуєте за кожного винагороду від рекламодавця. Розмір винагороди залежить від суми замовлення, оскільки зазвичай вона нараховується у відсотках.

З чого почати 

Перший крок — реєстрація на платформі SalesDoubler. Після цього ознайомтеся з вертикалями та доступними партнерськими програмами, вивчіть гайди та не соромтеся звертатися до відділу підтримки, який допоможе швидше розібратися у всіх нюансах. Важливим кроком буде аналіз обраної вертикалі та конкурентів, що дасть вам розуміння, в якому напрямку варто рухатися.

Наступний етап — створення власного майданчика для залучення трафіку. Це може бути лендінг, сайт, чат-бот або канал/група в соціальних мережах, залежно від вашої ніші та стратегії. Головне — зробити його зручним для аудиторії та адаптованим для подальшої роботи.

Після цього варто поступово почати наповнювати ваш майданчик контентом, інформацією, посиланнями для монетизації, щоб ви могли відслідковувати трафік. 

CPA-мережа SalesDoubler пропонує цілий арсенал інструментів, які допоможуть вам ефективно працювати з трафіком. Наприклад, «Конструктор Вітрин» дозволяє створити лендінг буквально за кілька хвилин, без необхідності володіти технічними навичками. А зручний «SMS Сендер» дає можливість швидко та бюджетно робити розсилки на власні бази користувачів у межах партнерських програм, де це дозволено. 

Крім цього, є потужні аналітичні інструменти, що дозволяють відстежувати ефективність рекламних кампаній, особливо якщо ви працюєте з таргетованою рекламою. Вони допоможуть вам бачити ключові показники, оцінювати рентабельність кампаній та коригувати стратегію в реальному часі. Якщо ж ви використовуєте власні трекінгові системи, важливо правильно налаштувати інтеграцію з SalesDoubler, щоб усі дані про трафік, конверсії та комісії передавалися коректно. Це забезпечить точний розрахунок винагороди та стабільність вашого заробітку.

Роль вебмайстрів у партнерському маркетингу

Вебмайстри відіграють ключову роль у партнерському маркетингу, використовуючи свої навички та ресурси для монетизації трафіку через CPA-модель. 

Вони можуть бути частиною великих медійних платформ, таких як новинні портали, тематичні блоги та інші медіаресурси, які використовують різні методи для додаткового заробітку на своєму трафіку. Завдяки цьому вони не лише збільшують прибуток, а й підвищують цінність контенту для своєї аудиторії. 

Соло-спеціалісти — вебмайстри, які можуть створювати сайти, блоги, YouTube-канали, Telegram-чати, соціальні сторінки, лендінги або ж працювати з контекстною та таргетованою рекламою. Це люди, які розуміють принципи онлайн-маркетингу та знають, як ефективно залучати аудиторію.

Також є B2B-партнери та компанії, які монетизують трафік власних продуктів. Вони додають користувачам додаткову цінність і водночас отримують прибуток. І це можуть бути арбітражні та медійні команди, які об'єднуються для досягнення кращих результатів, масштабування трафіку та оптимізації рекламних кампаній. 

Саме завдяки командній роботі вебмайстрів та партнерської мережі CPA-ринок постійно розвивається, відкриваючи нові можливості для монетизації.

Які сфери зараз популярні в афіліат-маркетингу?

Партнерський маркетинг охоплює ключові вертикалі бізнесу, кожна з яких має свою специфіку, аудиторію та ефективні моделі монетизації. Це глобальний ринок, де вебмайстри, рекламодавці та CPA-мережі спільно працюють над досягненням найкращих результатів.

  • E-commerce — один із наймасштабніших напрямків, що включає онлайн-магазини, маркетплейси, брендові мережі та спеціалізовані торгові платформи.
  • FinTech — фінансові продукти, що охоплюють мікрокредити від МФО, банківські послуги (споживчі кредити, кредитні та дебетові картки). 
  • Crypto — крипто-біржі, крипто-картки, та інші послуги, пов’язані з Web3.0.
  • iGaming — один із найдинамічніших напрямків, що включає гемблінг (онлайн-казино) та беттінг (ставки на спорт).
  • Онлайн-освіта — курси з іноземних мов, IT, бізнесу, програмне забезпечення (антивіруси, VPN).
  • Подорожі та відпочинок — бронювання готелів, квартир, квитки на автобуси, поїзди, авіаперельоти, eSIM та інші сервіси для мандрівників.

Кожна з цих ніш має свою «армію» прихильників-вебмайстрів, які спеціалізуються на просуванні відповідних продуктів і знають, як працювати з цільовою аудиторією. SalesDoubler працює лише з білими продуктами та вертикалями й допомагає партнерам вибрати найефективніші напрямки — отримати максимальну вигоду від монетизації трафіку.

Основні ніші для партнерських програм SalesDoubler

Афіліат-маркетинг відкриває безліч можливостей для заробітку по всьому світу, і великі онлайн-торгові платформи, такі як Amazon, мають свої афіліат-програми, проте вони не завжди зручні — англомовний інтерфейс, складна система підтримки та жорсткі вимоги. Натомість SalesDoubler пропонує зрозумілі, адаптовані та прибуткові партнерські програми, де можна заробляти на продажах товарів різних категорій — від курсів по ІТ до побутової техніки.

Одна з найбільш розповсюджених та зрозумілих вертикалей — E-commerce. На платформі SalesDoubler вебмайстри  можуть монетизувати трафік через понад 100 різних оферів у цій вертикалі. Це можуть бути як брендові магазини, так і великі маркетплейси, що готові ділитися частиною прибутку за залучених клієнтів. Адже книги, одяг та їжа — це товари, що мають найбільший попит, бо потрібні щодня. Ще одна популярна ніша — мода та краса, одна з найдинамічніших індустрій. Вебмайстри можуть заробляти, просуваючи бренди косметики, парфумерії, догляду за шкірою, модного одягу, взуття та аксесуарів. Попит на ці товари стабільний, і багато клієнтів приймають рішення про покупку саме через рекомендації в блогах, соціальних мережах або на тематичних сайтах. 

Білі, сірі та чорні вертикалі в афіліат-маркетингу. Чому SalesDoubler обирає тільки white hat

Як зазначають досвідчені вебмайстри, довгий час в афіліат-маркетингу домінували black hat-вертикалі. Проте за останні роки статистика показує, що все більше афіліатів переходять до white hat-напрямів, обираючи їх для стабільного заробітку та диверсифікації трафіку. 

У світі афіліат-маркетингу є три основні категорії вертикалей:

  • White Hat (білі) — офіційні, легальні ніші, що працюють прозоро та відповідають усім регуляторним вимогам.
  • Grey Hat (сірі) — напрямки, які знаходяться в «сірій зоні», тобто не заборонені напряму, але викликають питання щодо етики або легальності.
  • Black Hat (чорні) — агресивні та ризиковані методи заробітку, які можуть порушувати правила партнерських програм або навіть закони.

Так, заробітки в білих вертикалях можуть бути трохи нижчими, ніж у сірих чи чорних, проте вони компенсуються надійністю та довгостроковою перспективою. На відміну від сірих і чорних схем, білі проєкти працюють офіційно, що гарантує надійні виплати та довгострокову перспективу. Вам не потрібно вигадувати складні схеми обходу правил соцмереж або іншої платформи, де ви створюєте рекламну кампанію. Все відкрито, зрозуміло та передбачувано.

SalesDoubler підтримує виключно white hat-напрямки, тому що це чистий бізнес із чіткими правилами гри, який дозволяє партнерам розвиватися та заробляти стабільно.

Моделі монетизації для вебмайстрів

Партнерський маркетинг онлайн взагалі побудований на моделі СРА та її підвидах. Кожна модель має свої особливості, переваги та недоліки, і вибір залежить від того, який трафік ви залучаєте.

Чим легше виконати дію, тим вища конверсія, але менша винагорода. Наприклад, якщо користувачу потрібно лише залишити email чи заповнити коротку форму, то таких дій буде багато, але й оплата за них невисока. Водночас, чим складніша дія, наприклад, оформлення кредиту, тим вищий дохід, менше вимог до трафіку від рекламодавця, але нижчий CR.

Саме тому вебмайстри обирають модель виплат, виходячи з типу трафіку, власної стратегії та бажаного рівня заробітку. 

CPA можна розбити на три найбільш популярні види операцій:

  • CPS (Cost Per Sale) — оплата за продаж. Вебмайстер отримує комісію, коли користувач здійснює покупку. 
  • CPL (Cost Per Lead) — оплата за лід. Виплата відбувається за залучення потенційного клієнта, який залишив свої контактні дані.
  • CPI (Cost Per Install) — оплата за встановлення мобільного додатку.

Також є різні модифікації дій. Наприклад:

  • CPQL (Cost Per Qualified Lead) — плата за кваліфікованого підтвердженого юзера, який пройшов певні критерії скорингу. 
  • CPSR (Cost Per Sale Repeated) — плата за повторну покупку існуючого в базі юзера (не нового), 
  • CPO (Cost Per Order) — плата за оформлену корзину товарів (ще не завершена покупка). 

Можна зазначити, що є і кардинально інші моделі виплат. Наприклад:

  • RS (Revenue Share) — відсоток від суми, витраченої користувачем. Часто застосовується у стрімінгових та інших сервісах, де партнер отримує відсоток від депозиту або витрат клієнта.
  • Ставка — це виплата від рекламодавця за дію. Наприклад, за виданий кредит вона може досягати і до 3500 грн. Від ставки формується еСРС, що розраховується як сума підтверджених конверсій поділена на залучений трафік. Цей показник дозволяє точно оцінити прибутковість офера, адже навіть при високих ставках реальний дохід може бути нижчим через конкуренцію. Крім того, вибір моделі залежить від типу трафіку, специфіки ніші та стратегії.

Популярні формати співпраці з інтернет-майданчиками як вебмайстри

Партнерський маркетинг відкриває можливості для монетизації як для соло-спеціалістів, так і для великих команд і компаній. Однак підхід до роботи залежить від наявних ресурсів і обраного трафіку.

Основні канали монетизації для соло-спеціалістів і малих команд:

  • Нативна реклама — створення оглядів і статей з реферальними посиланнями на партнерські продукти.
  • Рейтинги та огляди — складання топових списків товарів, банківських послуг, страхових продуктів, турів. Це дозволяє користувачам швидко орієнтуватися у виборі, а вебмайстрам — ефективно монетизувати трафік.
  • Трафік із соцмереж — використання TikTok, Instagram, Telegram, Facebook та YouTube для просування продуктів через відеоконтент, блоги, групи та чат-боти.
  • Таргетована реклама — запуск Facebook Ads, Google Ads та інших.

Основні канали монетизації для великих команд і медіаплатформ:

  • Інтеграція партнерської програми у власні сервіси. Наприклад, банки, страхові компанії, фінансові сервіси можуть монетизувати трафік через партнерські продукти.
  • Кешбек-програми, де користувачі отримують частину витрачених коштів назад при покупках через партнерські посилання.
  •  СЕО Salesdoubler Написання статей або оглядів на своєму розкрученому ресурсі та залучення клієнтів через партнерські посилання.

Цей ринок швидко розвивається, і навіть медіаплатформи можуть заробляти значні кошти через партнерські програми. Але важливо правильно налаштувати систему, щоб не створювати «фільм» на сайті, де реклама заважає користувачам. 

Успішний підхід — це розумне поєднання якісного контенту та ефективних партнерських інструментів, які дають змогу заробляти без шкоди для аудиторії.

Партнерський маркетинг — можливість, яку не варто втрачати

Партнерський маркетинг — це гнучка та ефективна модель заробітку, яка підходить як для соло-спеціалістів, так і для медіаплатформ та компаній. Це можливість отримувати стабільний дохід, використовуючи власний ресурс або знання в просуванні трафіку, витрачаючи на це від декількох годин на день. Партнерська мережа SalesDoubler надає усі необхідні інструменти для того, щоб вебмайстри могли зосередитися на монетизації, а рекламодавці — на масштабуванні бізнесу.

Світ CPA постійно розвивається, і ті, хто вчасно адаптуються, отримують конкурентну перевагу. Чесні та стабільні white hat-напрямки стають все більш затребуваними, а розмаїття вертикалей дає змогу кожному знайти свою аудиторію. Кожен може знайти перспективний напрямок і почати заробляти. 

Готові зробити перший крок?

Приєднуйтеся до SalesDoubler, реєструйтесь і починайте монетизувати свій трафік уже сьогодні!

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Mazda
Читайте також
Учитель із Херсону, що втік з окупації до Дніпра, заснував безоплатну онлайн-школу фізики для всіх охочих. Як почати вчитися
Учитель із Херсону, що втік з окупації до Дніпра, заснував безоплатну онлайн-школу фізики для всіх охочих. Як почати вчитися
Учитель із Херсону, що втік з окупації до Дніпра, заснував безоплатну онлайн-школу фізики для всіх охочих. Як почати вчитися
Вінничанин створив сервіс, яким користується сам Джо Байден. Як Restream підкорював світ без англійської та майже без грошей
Вінничанин створив сервіс, яким користується сам Джо Байден. Як Restream підкорював світ без англійської та майже без грошей
Вінничанин створив сервіс, яким користується сам Джо Байден. Як Restream підкорював світ без англійської та майже без грошей
Стартапер з Вінниці Олександр Худа, який створив вебплатформу Restream, залучив $50 млн інвестицій. Він пройшов шлях від повного провалу до абсолютного успіху. Які уроки дало йому життя, чому довелося навчитися і як працює його стартап, Худа розповів в інтерв’ю Андрію Федорову на FEDORIVVLOG.
Екс-директора Salesboubler підозрювали в причетності до незаконного онлайн-бізнесу. Нещодавно справу закрили – не знайшли ознак злочину
Екс-директора Salesboubler підозрювали в причетності до незаконного онлайн-бізнесу. Нещодавно справу закрили – не знайшли ознак злочину
Екс-директора Salesboubler підозрювали в причетності до незаконного онлайн-бізнесу. Нещодавно справу закрили – не знайшли ознак злочину
Українська онлайн-платформа Onlizer залучила $500 000 інвестицій
Українська онлайн-платформа Onlizer залучила $500 000 інвестицій
Українська онлайн-платформа Onlizer залучила $500 000 інвестицій

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.