Конкурс - обирай кращий стартап та отримай навушники! 🎧

Creative States веде переговори про вихід на ринок Польщі та планує нові локації в Києві: деталі

Засновник мережі коворкінгів Creative States Ілля Кенігштейн планує вийти на ринок Польщі і планує нові локації в Києві. 

Залишити коментар
Creative States веде переговори про вихід на ринок Польщі та планує нові локації в Києві: деталі

Засновник мережі коворкінгів Creative States Ілля Кенігштейн планує вийти на ринок Польщі і планує нові локації в Києві. 

«Ведемо перемовини з кількома лендлордами у Польщі. Хоч як дивно звучить, зараз золотий час для виходу на міжнародні ринки. Якщо українські компанії можуть продертися крізь шар правил та умов, вони можуть стати лідерами ринку. Наша адаптивність та самоіронія — це те, чого немає у європейців», — сказав він в інтерв’ю LIGA.net.

За словами Кенігштейна, Польща дуже випередила Україну за розвитком міського середовища, але там теж є велика різниця між столицею та іншими містами. «Варшава — круте місто, ментально дуже близьке місто українцям», — зазначив він, відповідаючи на питання, чи буде компанія обладнувати локацію у польскій столиці.

Також засновник Creative States розповів, що визначитися із датами відкриття польської локації планує протягом січня-лютого.

«Я сподіваюсь, у Варшаві ми зможемо гідно представити не тільки Creative States, але передусім сучасну Україну, з усім тим, крізь що ми проходимо. — На кожній локації у вас окремий концепт: атмосфера Нью-Йорка, Лос-Анджелеса тощо», — каже Кенігштейн.

На новій локації компанія хоче інтегрувати українську культуру, але без пасторальної шароварщини. «Ми хочемо представити локацію, як Creative States of Ukraine. Це мій обов’язок як українського підприємця. Дизайн ще не розробляли, але це буде цікаво. Його ми будемо тестувати з українцями, аудиторією резидентів, щоб розуміти, чи гідно представлятимемо країну. Також будемо використовувати українські рішення щодо дизайну, матеріалів, зокрема дерева», — розповів підприємець.

Кенігштейн зазначив, що вартість такого закордонного проєкту стартує від 3 млн євро. «Це фітаут і запуск, звідси все тільки починається. В Європі ціни за фітаут квадратного метра стартують від 1000 євро. Говорити про локацію менше, ніж 3000 кв. м, не має сенсу», — каже він.

На переконання бізнесмена, в Польщі проєкт окупається вдвічі довше, ніж в Україні. «Якщо в Україні для нас стандарт — три-п’ять років, то там все лише починається від шести років. Ціни на ремонт у Польщі одразу вдвічі вищі, ніж тут. Умови з лендлордами — уп’ятеро жорсткіші. Рівень конкуренції — у 100 разів вище. Багато чого, що у нас вважається преміальним, там є нормою, і навпаки. Але на ринок треба виходити з дійсно унікальним продуктом, а не „понтами“», — каже Кенігштейн.

У Варшаві, за словами підприємця, величезна конкуренція: приблизно 100 коворкінгів і 30 гравців. Головним чином конкурентами будуть WeWork, MySpace, AdgarGroup.

Окрім того, Creative States розвиватиметься і в Києві. «Є ще кілька ідей, але не хочемо розпилятися. Я незмінно хочу відкриватися і в Харкові, будемо рости по Києву. Працюємо над проєктом нової локації в історичному центрі столиці, де хочемо відтворити той унікальний старовинний Київ із листівок. Сподіваюся, уже скоро анонсуємо деталі. Взагалі думаємо відкрити мінілокацію на залізничному вокзалі в Києві, зробити там лаунж від Creative States. Зараз думаю про це, чому б ні?!», — каже він.

Як фінтех-стартап запартнерився з ритейлером eStore та популярною криптобіржей

Історія про bill_line та checkout-сторінку

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
Коворкінги Creative States відкриваються. Щоправда поки що лише в Арсеналі у Києві
Коворкінги Creative States відкриваються. Щоправда поки що лише в Арсеналі у Києві
Коворкінги Creative States відкриваються. Щоправда поки що лише в Арсеналі у Києві
Роман Хміль поки що не поспішає знов відкривати Creative Quarter у Києві. Клієнти не готові ризикувати
Роман Хміль поки що не поспішає знов відкривати Creative Quarter у Києві. Клієнти не готові ризикувати
Роман Хміль поки що не поспішає знов відкривати Creative Quarter у Києві. Клієнти не готові ризикувати
Ілля Кенігштейн показав, як виглядає новий простір Creative State of Arsenal 2, який буде відкритий одразу після війни
Ілля Кенігштейн показав, як виглядає новий простір Creative State of Arsenal 2, який буде відкритий одразу після війни
Ілля Кенігштейн показав, як виглядає новий простір Creative State of Arsenal 2, який буде відкритий одразу після війни
Ілля Кенігштейн, засновник та CEO мережі коворкінгів Creative States, проілюстрував нову локацію коворкінгів Arsenal 2, яку збирається відкрити одразу після війни.
Крінж тижня. Що так і не так з українськими коворкінгами
Крінж тижня. Що так і не так з українськими коворкінгами
Крінж тижня. Що так і не так з українськими коворкінгами
Це рубрика «Крінж тижня». В ній редакція dev.ua щотижня обирає IT-подію, яка найбільше нас здивувала, та описує свої враження від того, що відбулося. Часто — в жартівливій та абсурдній формах. Цього разу крінж накрив перший народний рейтинг коворкінгів, який наше медіа провело спільно з профільною Асоціацією коворкінгів. Ми хотіли фідбек, але, здається, не всім учасникам це вигідно.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.