Українці створили додаток, який спонукає пити достатньо води. Він став фіналістом Apple Design Awards 2022
За результатами премії Apple Design Awards 2022, український застосунок Waterllama опинився серед фіналістів у категорії «Розваги».
За результатами премії Apple Design Awards 2022, український застосунок Waterllama опинився серед фіналістів у категорії «Розваги».
За результатами премії Apple Design Awards 2022, український застосунок Waterllama опинився серед фіналістів у категорії «Розваги».
Редакція AIN.UA поспілкувалася з одним із засновників Waterllama Віталієм Могилевцем. Він розповів про те, як створювався трекер води, скільки часу та коштів пішло на його розробку та які плани команди надалі.
Нас було лише троє: я відповідав за дизайн, Поліна (дружина) займалась тестуванням, і з нами почав співпрацювати Junior iOS-девелопер. Я почав створювати дизайн додатка для відстеження води, вигадуючи найкращу концепцію, яка не просто відстежує, але й мотивує пити більше.
Перший варіант Waterllama був створений за півтора місяця. Waterllama дуже допомогла Поліні, коли вона стала мамою, нагадуючи їй пити більше води, щоб період грудного вигодовування пройшов легше.
За рік ми запросили до себе в команду нашого друга Сергія — він дуже талановитий Senior iOS-девелопер з Литви. Саме завдяки його «чистому» коду, Waterllama так ідеально працює на iPhone так Mac.
За допомогою Waterllama можна трекати не лише воду, а й те, як впливають інші напої на гідратацію організму. Наприклад, молоко добре засвоюється і має підвищений рівень гідратації. Кава трошки дегідрує нас. А от алкогольні напої дуже сильно виводять воду з організму, тому перед тим, як ідеш на вечірку — гарною ідеєю випити кілька склянок чистої води.
Застосунок спонукає пити більше рідини та зменшити вживання шкідливих напоїв за допомогою челенджів.
Ми пропонуємо привчати пити чаї із заварним Т-Рексом або не вживати напої, що містять цукор із Безгрішним Ягуаром.
Щоб спонукати пити більше і виконувати свою добову норму, у застосунку є персонажі, які можна виграти лише виконавши норму гідратації за день. На всіх мовах наші персонажі мають римовані імена, а українською ми вирішили назвати їх популярними та історичними іменами, як от Бобер Богдан, або Їжак Щек.
Ми вклали лише свої кошти, що заробили працюючи на інші проєкти. На той момент це було щось на кшталт $2000 для створення MVP. Перший рік створення застосунку, Віталій працював майже цілодобово, оскільки крім Waterllama в нього було ще два міжнародних парт-тайм-проекти.
Waterllama в першу чергу був орієнтований на ринок США, оскільки там дуже цінуються якісні та гарні застосунки. Наразі в команді вже 8 людей: два засновники, розробник Сергій, продакт-менеджер Андрій, підтримка клієнтів Таня, ілюстратор Аня, QA Юля, саунд-дизайнер Євген.
Якщо продовжувати говорити про фінансову сторону, — проєкт став повністю прибутковим з другого року існування. В червні 2022 року у нас буде 1 млн юзерів.