Діти плакали, батьки викликали поліцію. У Шотландії організатори розпродали квитки за допомогою ШІ-реклами на івент в стилі «Віллі Вонка», але ось як він насправді виглядав
Один квиток коштував 35 фунтів (1600 грн).
Один квиток коштував 35 фунтів (1600 грн).
Минулих вихідних в Глазго (Шотландія) розлючені сім'ї викликали поліцію на місце проведення заходу «Шоколадний досвід Віллі», пише The Guardian.
Люди скаржилися на «жахливий захід, який залишив дітей у сльозах і був раптово скасований». Організатор заходу, компанія House of Illuminati, яка продавала квитки за 35 фунтів стерлінгів (1600 грн — ред.), обіцяла «захопливий досвід», заснований на фільмі Warner Bros «Вонка» з Тімоті Шаламе в ролі молодого шоколадного підприємця.
Реклама заходу, створена за допомогою штучного інтелекту, обіцяла гігантські гриби, цукеркові тростини та шоколадні фонтани, а також спеціальні аудіо- та візуальні ефекти, озвучені танцюючими умпа-лумпами — крихітними помаранчевими чоловічками, які керують шоколадною фабрикою Вонки в книзі Роальда Даля, що надихнула на створення фільму.
Ось якою була реклама в мережі:
Ось що було насправді:
Натомість батьки і їхні діти отримали скупо декорований склад з розкиданим пластиковим реквізитом, маленьким надувним замком і кількома прикріпленими до стін декораціями.
Розлючені сім'ї створили групу у Facebook, в якій описали, як їхні діти плакали від розчарування і назвали подію «фарсом».
«В останню хвилину нас підвели в багатьох аспектах заходу, ми намагалися зробити все можливе, щоб продовжити його, але тепер розуміємо, що, ймовірно, нам слід було скасувати», — заявили організатори івенту. Вони пообіцяли повне відшкодування вартості квитків, яке може зайняти до 10 днів.